Pro XS 250
Ιδανικοί για διαφόρων τύπων ταχύπλοα σκάφη ερασιτεχνικής αλιείας και σκάφη ημιεπίπεδης γάστρας (bass boats).
Ηγέτης στις επιταχύνσεις
Κανένας εξωλέμβιος δεν είναι γρηγορότερος στην εκκίνηση από στάση έως την πλήρη ισχύ του, από έναν Mercury Pro XS, χάρη στους νέους νευρώδεις V-8 κινητήρες των 4,6 λίτρων και V-6 των 3,4 λίτρων κυβισμού. Οι επιδόσεις αυτές θα πλανάρουν το σκάφος αβίαστα και θα σας ταξιδέψουν στο επόμενο σημείο σε χρόνο ρεκόρ. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες διαθέτουν υψηλό κυβισμό και σχεδίαση για επιδόσεις, η οποία ανάγεται στο μπλοκ, στις υψηλής «αναπνοής» κεφαλές διπλών εκκεντροφόρων, καθώς και στους
μακριούς αυλούς εισαγωγής, για άμεση απόκριση στο γκάζι ανεξαρτήτως στροφών.
Ο μεγαλύτερος κυβισμός και το νέο σύστημα μεταβολής του χρονισμού ανάφλεξης (Transient Spark-χρονική μεταβολή σπινθηρισμού στα μπουζί) καθώς και η κοντύτερη σχέση μετάδοσης 1,75:1 στο πόδι, αυξάνουν δραματικά την ροπή εξόδου στον συμπαγή προπελοφόρο άξονα διαμέτρου 1,25 ιντσών, ο οποίος είναι σχεδιασμένος για λειτουργία κοντά στην επιφάνεια του νερού και εφαρμογές υψηλών ταχυτήτων. Οι εξειδικευμένες ρυθμίσεις βοηθούν τον κινητήρα να αγγίξει τις 6200 rpm, επιτρέποντας ευελιξία επιλογών στις τοποθετούμενες προπέλες.
Αντλώντας ταχύτητα από τα καύσιμα
Οι κινητήρες V-8 και V-6 ProXS της Mercury μετατρέπουν κάθε σταγόνα καυσίμου σε επιδόσεις ,παρέχοντας άριστη οικονομία στις ταχύτητες ταξιδίου και στην πλήρη ισχύ. Οι ρυθμίσεις βελτιστοποίησης αυτονομίας (ARO) μέσω κλειστού βρόχου, προσφέρουν έλεγχο ακριβείας στο μίγμα αέρα-καυσίμου για βέλτιστη οικονομία και απόδοση.
Άπλετο ρεύμα
Ένα παντοδύναμο αλτερνέϊτορ παρέχει (μόνο για τις καταναλώσεις – τιμή net) ρεύμα 20 Αμπέρ σε στροφές ρελαντί και 85 Αμπέρ συνολικά σε στροφές πλήρους ισχύος. H τεχνολογία διαχείρισης της φόρτισης των μπαταριών στο ρελαντί (Idle Charge) αντιλαμβάνεται τις αποφορτισμένες λόγω των καταναλώσεων μπαταρίες, αυξάνοντας αυτόματα τις στροφές ρελαντί, για να παραχθεί περισσότερο ρεύμα και να φορτιστούν οι μπαταρίες στα προβλεπόμενα επίπεδα.
Το κάλυμμα του κινητήρα μένει στη θέση του
Για εύκολο έλεγχο της στάθμης του λαδιού του κινητήρα και της περιοδικής συμπλήρωσης του, ανοίξτε απλά την εύχρηστη και υδατοστεγή θύρα (πορτάκι) συντήρησης στο επάνω μέρος του καλύμματος του κινητήρα. Ακόμη εξυπνότερο, το ηλεκτρονικό σύστημα ανίχνευσης της στάθμης λαδιού (προαιρετικά) με ειδικό αισθητήρα, σας προειδοποιεί αυτόματα για τυχόν χαμηλή στάθμη λαδιού κατά τη διαδικασία
εκκίνησης του κινητήρα.
Χαρακτηριστικά
Τύπος Κινητήρα | Οκτακύλινδρος με διάταξη V (V8) |
Ιπποδύναμη HP/KW | 250/186 |
Τύπος μπρακέτου ανάρτησης | Συμβατικό (Conventional) |
Κυβισμός | 4,6 L / 279 CID |
Στροφές πλήρους ισχύος | 5600 – 6200 rpm |
Εισαγωγή αέρα | Πολλαπλή εισαγωγής με χρονισμένους αυλούς μεγάλου μήκους, ρυθμισμένη για επιδόσεις |
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου | Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος από μικροϋπολογιστή, διαδοχικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων (EFI) με σύστημα βελτιστοποίησης αυτονομίας ARO (Advanced Range Optimization) |
Γεννήτρια ρεύματος amp/Watt | Εναλλακτήρας 85 amp/ 1071 Watt με σύστημα διαχείρισης φόρτισης μπαταριών στο ρελαντί (Idle Charge) |
Προτεινόμενος τύπος καυσίμων | Αμόλυβδη 95 οκτανίων (RON) |
Προτεινόμενος τύπος λαδιού κινητήρα | Λάδι τύπου NMMA FCW SAE 10W-30 |
Σύστημα ειδοποίησης χειριστή και προστασίας κινητήρα | SmartCraft Engine Guardian |
Συμβατότητα με ψηφιακή τεχνολογία SmartCraft | ΝΑΙ |
Eκκίνηση | Ηλεκτρική με προστασία SmartStart |
Χειριστήρια | Μηχανικός έλεγχος με ντίζες ή Ψηφιακά ελεγχόμενο γκάζι και επιλογή ταχυτήτων (DTS) |
Σύστημα διεύθυνσης | -Υδραυλικά ελεγχόμενο (ως βασικός εξοπλισμός) -Ενσωματωμένο Ηλεκτροϋδραυλικό (power steering-προαιρετικά) |
Μήκος άξονα (in / mm) | 20΄΄/508 mm, 25΄΄/635mm |
Σχέση μετάδοσης στο πόδι | 1,75:1 |
Ξηρό βάρος (Ελαφρύτερη έκδοση) | 505 lbs /229 kg |
Κατηγορία ρύπων κατά νόρμα CARB | 3 άστρα |
Διάμετρος και διαδρομή εμβόλων (in/mm) | 3.6 in x 3.4 in / 92 mm x 86 mm |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή επαγωγικού τύπου PCM 112 SmartCraft |
Σύστημα ψύξης | Υδρόψυκτος με θερμοστάτη |
Επιλογή ταχυτήτων | F-N-R, Πρόσω-Κράτει-Ανάποδα |
Διαθέσιμος τύπος ποδιού | -Για την έκδοση άξονα 20΄΄: Torque Master / Για την έκδοση άξονα 25΄΄: 5,44΄΄ |
Σύστημα κλίσης/ανύψωσης κινητήρα | Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα κλίσης/ανύψωσης (Power Trim/Tilt) |
Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων | Εντός του ομφαλού της προπέλας |
Χρώμα | Μαύρο (Phantom Black) |
Σύστημα Λίπανσης | Ενσωματωμένο με υγρό κάρτερ |
Χωρητικότητα συστήματος λίπανσης | 6,6 λίτρα λαδιού |
Μέγιστη γωνία κλίσης (Trim) | 20º (-6º έως 14º) |
Μέγιστη γωνία ανύψωσης (Tilt) | 73º (-6º έως 67º) |