500R_Rear_3_4_Port_PB_RDS

500R

Ζήστε την εμπειρία της αυξημένης ισχύος και της τεχνολογίας, που σχεδιάστηκε για τους ιδιοκτήτες πολυτελών σκαφών υψηλών επιδόσεων που δεν συμβιβάζονται. Με τον υπερτροφοδοτούμενο V8 εξωλέμβιο κινητήρα ιπποδύναμης 500 ίππων παρουσιάζεται μια σειρά νέων χαρακτηριστικών, που έχουν σχεδιαστεί για να συμπληρώνουν την απόλυτη ισχύ που παράγεται από αυτόν τον κινητήρα και τις υψηλές απαιτήσεις πλοήγησης με εξαιρετικές επιδόσεις.

Με τον 500R παρουσιάζεται μια σειρά νέων χαρακτηριστικών στην κεφαλή ισχύος, στο σύστημα ψύξης, στο μεσαίο τμήμα, στο κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα διεύθυνσης, που έχουν σχεδιαστεί για να συμπληρώνουν την απόλυτη ισχύ που παράγεται από αυτόν τον κινητήρα και να ανταποκριθεί πλήρως στις υψηλές απαιτήσεις πλοήγησης με εξαιρετικές επιδόσεις.

Επιλογές χρωματισμών


Διατίθεται σε 2 χρώματα, μαύρο και λευκό με δυναμικά γραφικά όπως μας έχει συνηθίσει η Mercury Racing.

Για ακόμα μεγαλύτερη εξατομίκευση διατίθεται προαιρετικά διακοσμητικό πάνελ κινητήρα σε χρώμα γκρι (Graphite Grey).

Παρέχεται επίσης κιτ με ασταρωμένα φιλέτα, έτοιμα προς βαφή, για όσους επιθυμούν άλλους χρωματισμούς εκτός των βασικών, για απόλυτη αισθητική εναρμόνιση των κινητήρων με
το σκάφος.

500R_Rear_3_4_Port_CF_RDS

Διαισθητικά, καινοτόμα χαρακτηριστικά

Απαράμιλλη ροπή

Το αποκλειστικά σχεδιασμένο από την Mercury, σύστημα μεταβολής του χρονισμού ανάφλεξης (Transient Spark) το οποίο αυξάνει έως και 7% την ροπή κατά την διάρκεια του πλαναρίσματος μέσω της βελτιστοποίησης της χρονικής στιγμής που σπινθηρίζουν τα μπουζί και της ρύθμισης του ψεκασμού καυσίμου, επιτυγχάνει γρηγορότερο πλανάρισμα του σκάφους. Όλος αυτός ο κυβισμός και η ισχύς μεταφέρονται μέσω ενός συμπαγούς και ελαφρύτατου συνόλου, με απόσταση τοποθέτησης μεταξύ κινητήρων στις 26 ίντσες, ιδανικού ως λύση αναβάθμισης ή τοποθέτησης πολλαπλών κινητήρων

Νέα δυναμική αισθητική

Το επιθετικής σχεδίασης και στιλ κάλυμμα του κινητήρα ορίζει μία νέα εποχή πρόωσης μέσω εξωλέμβιων κινητήρων υψηλών επιδόσεων από τη Mercury Racing. Φρέσκοι σχεδιαστικά και με εξαιρετικής αισθητικής γραφικά και διακοσμητικά φιλέτα σε έντονο κόκκινο χρώμα (Devil Red) «φωνάζουν» από μακριά ότι σφύζουν από επιδόσεις.

Το κάλυμμα διατηρείται στη θέση του

Για εύκολο έλεγχο της στάθμης του λαδιού του κινητήρα ή συμπλήρωσης λαδιών, ανοίξτε απλά την εύχρηστη και υδατοστεγή θύρα (πορτάκι) στο επάνω μέρος του καλύμματος του κινητήρα. Ακόμη εξυπνότερο είναι το προαιρετικό ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης της στάθμης λαδιού, το οποίο μετρά μέσω ενός αισθητήρα τη στάθμη λαδιού κατά την εκκίνηση του κινητήρα, προειδοποιώντας αντίστοιχα το χειριστή για τυχόν χαμηλή στάθμη λαδιού.

Χαρακτηριστικά

Ιπποδύναμη (HP/KW) 500 / 372
Μέγιστο Έυρος Στροφών RPM 6000-6800
Τύπος Κινητήρα V8 [64 degree] with 32-valve και διπλούς επί κεφαλής εκκεντροφόρους [DOHC]
Κυβισμός (Liters / CID) 4.6L / 281
Σύστημα Εισαγωγής Υπερπληρούμενος με ψυγείο αέρα εισαγωγής και ηλεκτρονικό έλεγχο υπερπλήρωσης
Προτεινόμενος Τύπος Καυσίμου Απλή Αμόλυβδη 89 Οκτανίων ελάχιστο (R+M/2) ή 95 RON
Σύστημα Φόρτισης (AMP / WATT) 115 / 1449
Σύστημα κλίσης / ανύψωσης Ηλεκτροϋδραυλικό (Power Steering)& Ηλεκτρικό
Ενδιάμεσο Τμήμα Advanced Racing Core [ARC]
Ενσωματωμένη Οπίσθια Μπάρα Ζεύξης Διαθέσιμη
Μήκη Άξονα 20" / 508 mm, 25" / 635 mm, 30" / 762 mm, 35" / 889 mm
Ρεβέρσα R-Drive, R-Drive Sport
Σχέση Μετάδοσης 1.60:1
Ξηρό Βάρος χωρίς υγρά 726 / 329
Εγγύηση 3 Χρόνια περιορισμένη [Διαθέσιμη μέχρι 5 χρόνια Προστασία Προϊόντος)
Διαθέσιμα χρώματα Μαύρο, Λευκό ψυχρό
×

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για το συγκεκριμένο προϊόν; Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα

    Διαβάστε εδώ την πολιτική απορρήτου μας: Πολιτική απορρήτου