Νέο Midsection 15inch για τους Mercury Racing 200R, 300R, 200 ROS, και 300 ROS
— Ημερομηνία: Πέμπτη, 07 Αυγούστου 2025
ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΑNE: ΟΙ ΝΕΟΙ 200R, 300R ΚΑΙ ROS ΕΞΩΛΕΜΒΙΟΙ MERCURY RACING ΜΕ 15-inch MIDSECTION ΕΦΤΑΣΑΝ
Κατασκευασμένοι για Offshore Αγώνες και Υψηλών Επιδόσεων Αναψυχή
FOND DU LAC, Ουισκόνσιν (7 Αυγούστου 2025) – Η Mercury Racing® παρουσίασε ένα νέο ενισχυμένο μεσαίο τμήμα (midsection) 15-ιντσών Heavy-Duty CMS (Conventional Midsection), σχεδιασμένο για τους Mercury Racing 200R, 300R και τους ολοκαίνουργιους 200 ROS και 300 ROS αγωνιστικούς εξωλέμβιους. Ειδικά σχεδιασμένο για high-speed catamarans, tunnel hulls και συγκεκριμένες αγωνιστικές κατηγορίες, αυτό το midsection προσφέρει κορυφαία αντοχή, χειρισμό και έλεγχο σε συνθήκες έντονου κυματισμού και επιθετικών στροφών.
Το κοντύτερο αυτό midsection ενσωματώνει δοκιμασμένα εξαρτήματα από την offshore εμπειρία της Mercury Racing, όπως forged transom bracket, solid motor mounts, σύστημα single-ram trim και αναβαθμισμένο drive shaft housing. Ο σχεδιασμός διατηρεί τη συμβατότητα με DTS ή μηχανικά χειριστήρια, την τεχνολογία Mercury SmartCraft και αγωνιστικά αξεσουάρ όπως tie bars και side steering.
«Σε έξι σεζόν συμμετοχής στην κατηγορία P1 Superstock με τον εξωλέμβιο κινητήρα Mercury Racing 300R και το 20-ιντσών HD CMS, αναπτύξαμε μια σειρά από αναβαθμισμένα εξαρτήματα σχεδιασμένα να αντέχουν στις ακραίες συνθήκες των offshore αγώνων», δήλωσε ο Jeff Broman, Διευθυντής της Mercury Racing. «Ενσωματώσαμε αυτά τα εξαρτήματα στο νέο 15-ιντσών midsection ώστε να προσφέρουμε σε αγωνιστικά και υψηλών επιδόσεων σκάφη αναψυχής μια νέα επιλογή με εξαιρετική ανθεκτικότητα και τα οφέλη χειρισμού που προσφέρει το χαμηλότερο κέντρο βάρους».
Οι 200R (3.4L V6) και 300R (4.6L V8) τετράχρονοι εξωλέμβιοι κινητήρες προσφέρουν δυνατές επιδόσεις σε υψηλές στροφές χρησιμοποιώντας standard καύσιμο (95 RON), καθιστώντας τους ιδανικούς για projects αναβάθμισης και performance builds από κατασκευαστές όπως οι MTI, Skater, Eliminator, Allison και Bass Cat.
Ο αγωνιστικής χρήσης 300 ROS κάνει το ντεμπούτο του με εργοστασιακά εγκατεστημένη above-water εξάτμιση και racing trim κύλινδρο. Βασισμένος στην πλατφόρμα του 300R, είναι εξοπλισμένος με το 5.4” Sport Master gearcase και είναι κατάλληλος για τις κατηγορίες P1 Superstock, Bracket 700 και X-Cat σε παγκόσμιο επίπεδο.
Διατίθεται επίσης και η επιλογή του V6 200 ROS, ο οποίος είναι κατασκευασμένος με το ίδιο heavy-duty midsection και αγωνιστικού επιπέδου εξαρτήματα. Είναι ειδικά σχεδιασμένος για την κατηγορία Class 3 offshore racing και άλλες απαιτητικές εφαρμογές όπου η αντοχή και η άμεση απόκριση στο γκάζι είναι κρίσιμης σημασίας.
Διαθεσιμότητα
Το νέο 15-ιντσών midsection για τους 200R, 300R, 200 ROS και 300 ROS θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στα τέλη του 2025.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα υψηλών επιδόσεων της Mercury Racing, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: MercuryRacing.com.
Σχετικά με τη Mercury Racing
Η Mercury Racing, με έδρα στο Fond du Lac, Ουισκόνσιν, είναι τμήμα της Mercury Marine και κορυφαίος πάροχος συστημάτων θαλάσσιας πρόωσης υψηλών επιδόσεων για απαιτητικούς ιδιοκτήτες σκαφών παγκοσμίως. Η εταιρεία προσφέρει συναρπαστικές «εμπειρίες» ισχύος στη θάλασσα μέσω καινοτόμων τεχνολογιών, κατασκευάζοντας εξωλέμβιους κινητήρες υψηλών επιδόσεων, sterndrives, προπέλες, ανταλλακτικά και αξεσουάρ. Η Mercury Marine είναι θυγατρική της Brunswick Corp. (NYSE: BC), του μεγαλύτερου κατασκευαστή σκαφών αναψυχής στον κόσμο.