R200P
Ο νεοσχεδιασμένος 4κύλινδρος εν σειρά πετρελαιοκινητήρας R200 με κυβισμό 2.2 λίτρων της Hyundai SeasAll έρχεται για να αντικαταστήσει τον γνωστό και επιτυχημένο D170 ο οποίος υπήρχε στην γραμμή παραγωγής της εταιρίας ήδη από την δημιουργία της το 2010.
O R200 αποδίδει 18% περισσότερη ισχύ και 22% περισσσότερη ροπή (44 kg.m) από τον προκάτοχο του για καλύτερη επιτάχυνση και γρηγορότερη απόκριση κατά την διάρκεια πλαναρίσματος του σκάφους.
Το σύστημα πολλαπλού άμεσου ψεκασμού κοινής γραμμής (CRDi) καθιστά τον R200 φιλικότερο προς το περιβάλλον μέσω της ελαχιστοποίησης των εκπεμπόμενων στα καυσαέρια σωματιδίων και οξειδίων του αζώτου (NOx).
Η υψηλή τεχνολογική σχεδίαση του R200 σε συνδυασμό με την βελτιστοποιημένη εισαγωγή αέρα στους αυλούς εισαγωγής και τον ραφιναρισμένο ψεκασμό καυσίμου βελτιώνουν δραματικά την ποιότητα καύσης και ειδικότερα την σταθερότητά της στις χαμηλότερες θερμοκρασίες μέσω της δημιουργίας φτωχών μιγμάτων αέρα-καυσίμου.
Με αυτό τον τρόπο η Hyundai SeasAll εξασφαλίζει την χαμηλότερη δυνατή εκπομπή ρύπων βάσει των διεθνών προδιαγραφών ενώ παρέχει ταυτόχρονα απαράμμιλα πολιτισμένη, αθόρυβη και ροπάτη λειτουργία του κινητήρα, κάτι για το οποίο είναι πασίγνωστη ως εταιρία κατασκευής κινητήρων.
Η επιτάχυνση έχει βελτιωθεί σημαντικά μέσω της χρήσης ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τούρμπο (VGT) με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας καθώς και μίας βελτιστοποιημένης χαρτογράφησης του εγκεφάλου που συγχρονίζει το σύστημα ψεκασμού πετρελαίου κοινής γραμμής με πιέσεις λειτουργίας έως και 2000 bar.
Ο νεοσχεδιασμένος κινητήρας R200 διαθέτει ένα εύρωστο μπλοκ κυλίνδρων από άριστης ποιότητας χυτοσίδηρο (μαντέμι) σε συνδυασμό με μία ελαφρά κυλινδροκεφαλή 16 βαλβίδων από κράματα αλουμινίου.
Η διαδικασία συντήρησης του κινητήρα είναι απλουστευμένη και περιλαμβάνει ένα πλενόμενο και επαναχρησιμοποιούμενο φίλτρο αέρα, χρωματικές ενδείξεις για τα σημεία συντήρησης, φίλτρο καυσίμου με ειδοποίηση για προσρόφηση νερού στα καύσιμα, εύκολα προσβάσιμη αντλία θαλάσσιου νερού, σύστημα εξαγωγής λαδιού με ηλεκτρική αντλία και εύκολα αντικαθιστώμενα ανόδια.
O Hyundai SeasAll R200 προσφέρεται επίσης με το σύστημα SeasLink στο βασικό του εξοπλισμό, δίνοντας την δυνατότητα στον καπετάνιο του σκάφους να επιτηρεί την λειτουργία του κινητήρα και τις διαδικασίες πλοήγησης μέσω του smartphone κινητού του.
Κινητήρας
• Μπλοκ κυλίνδρων από γραφιτούχο χυτοσίδηρο (μαντέμι)
• Κυλινδροκεφαλή από κράματα αλουμινίου
• Στροφαλοφόρος άξονας ζυγοσταθμισμένος με εννέα αντίβαρα
• Ελαιόψυκτα έμβολα
• 4κύλινδρος 4χρονος εν σειρά πετρελαιοκινητήρας
• 16βάλβιδος με διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC)
• Υδραυλικά αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες άνευ ρύθμισης
• Αξονας εξισορρόπησης κραδασμών με αντίβαρα
• Ενσωματωμένα υδροχιτώνια κυλίνδρων
• Υδραυλικά ρυθμιζόμενος τεντωτήρας καδένας χρονισμού
• Μονός ιμάντας μεγάλου μήκους
• Αυτόματος τεντωτήρας μονού ιμάντα
Έδραση κινητήρα
• Ρυθμιζόμενες βάσεις κινητήρα
Σύστημα λίπανσης
• Ηλεκτρική αντλία εξαγωγής λαδιού λίπανσης
• Εύκολα αντικαθιστώμενο φίλτρο λαδιού
• Υδρόψυκτος ψύκτης (θαλάσσιου νερού) του λιπαντικού της μετάδοσης
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου
• Σύστημα άμεσου ψεκασμού κοινής γραμμής (CRDi) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ψεκαστήρες πίεσης 2000 bar.
• Ηλεκρική αντλία καυσίμου Χαμηλής Πίεσης
• Διπλή Βαλβίδα ελέγχου πίεσης
• Υδατοπαγίδα και φίλτρο καυσίμου με ανιχνευτή ύπαρξης νερού στα καύσιμα
• Αντλίες καυσίμου χαμηλής και υψηλής πίεσης
Ηλεκτρικό σύστημα
• Αλτερνέϊτορ με έξοδο 150Α στα 12 volt
• Βοηθητικό κουμπί σβησίματος κινητήρα
• Ηλεκτρικοί προθερμαντήρες για απροβλημάτιστη κρύα εκκίνηση
• Μετατροπέας NMEA2000 (Προαιρετικά)
• Διπολικό κύκλωμα ηλεκτρικών (Προαιρετικά)
• Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου (Προαιρετικά)
Σύστημα ψύξης
• Ιμαντοκίνητη αντλία θαλάσσιου νερού με τραπεζοειδή ιμάντα τύπου V
• Υδρόψυκτο ιντερκούλερ, εναλλάκτης θερμότητας
• Πρόσθετη σύνδεση για θέρμανση καμπίνας
• Κύκλωμα ψύξης θαλάσσιου νερού κατασκευασμένο από υλικά ανθεκτικά στη διάβρωση
Ευκρινές Πάνελ οργάνων (Στο βασικό εξοπλισμό)
• Σύστημα διάγνωσης και προστασίας κινητήρα
• Ένδειξη πληροφοριών διαύλου CAN
• Ένδειξη διαγνωστικών κωδικών βλάβης
• Ηχητική προειδοποίηση και λυχνίες ελέγχου
Σύστημα εισαγωγής αέρα
• Επαναχρησιμοποιούμενο (σπογγώδες βρεχόμενο από λάδι) φίλτρο αέρα
• Σύστημα συλλογής και μετάκαυσης αναθυμιάσεων λαδιού εντός της εισόδου αέρα
Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων
• Υδρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής (με παραφλού)
• Αγωγός εξαγωγής (αγκώνας) υδρόψυκτος με θαλάσσιο νερό
Σύστημα υπερπλήρωσης (τούρμπο)
• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (E-VGT)
Επίπεδα εκπεμπόμενου θορύβου
•Συμβατά με την ευρωπαϊκή νόρμα EU RCD
Εκπομπές ρύπων
• Συμβατές με τις νόρμες προδιαγραφών κατά IMO NOx Tier 2 και EU RCD
Χαρακτηριστικά
Μοντέλο | R200P |
Σύστημα πρόωσης | Ρεβέρσα |
Κατηγορία Χρήσης | Αναψυχή (S5) |
Διάταξη κινητήρα | 4χρονος, 16βάλβιδος με διπλό επικεφαλής εκκεντροφόρο, τούρμπο E-VTG με ιντερκούλερ |
Ισχύς (kW) | 147 |
Στροφές υπό πλήρες φορτίο [RPM] | 3800 |
Κύλινδροι | 4 (σε σειρά) |
Κυβισμός [cc] | 2199 |
Διάμετρος x Διαδρομή [mm] | 85.4 x 96 |
Μέγιστη ροπή @ rpm | 44kgm / 2000~2600 |
Σύστημα ψεκασμού | Κοινής γραμμής (CRDi) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπεκ από εγκέφαλο |
Εναλλάκτης ρεύματος | 150 amp / 12 Volt |
Κατανάλωση καυσίμου [L/h] | 40 |
Βάρος [kg] | 280 |
Flywheel | Hyundai |
Flywheel Housing | Borgwarner Flange |