L500
Δύναμη και αξιοπιστία για τον επαγγελματία
H σειρά L των ναυτικών κινητήρων της Huyndai Seasall είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη για μέση (κινητήρας L600) ή για βαρέως τύπου (κινητήρας L500) επαγγελματική χρήση. Απευθύνεται στον σύγχρονο επαγγελματία που θέλει αξιοπιστία καθώς και πλούσια ροπή με άμεση απόκριση στο γκάζι όποιο και αν είναι το φορτίο του. Στον πυρήνα και των δύο κινητήρων της σειράς L εδράζεται ένα στιβαρό, αξιόπιστο και βελούδινης λειτουργίας 6κύλινδρο μπλόκ, κυβισμού 12700cc και ροπής 232 kgm σε συνδυασμό με μία 24βάλβιδη κυλινδροκεφαλή με επικεφαλής εκκεντροφόρο (OHC).
Οι κινητήρες αυτοί έχουν δοκιμαστεί σε σκληρές συνθήκες και σε άλλες εφαρμογές με επιτυχία, όπως σε λεωφορεία, φορτηγά και τρακτέρ αποδεικνύοντας την υψηλή τεχνολογία της Huyndai Seasall. Η ειδική σχεδίαση, ο μεγάλος κυβισμός, η αργόστροφη λειτουργία και τα πολύ πιο ανθεκτικά εξαρτήματα σε σχέση με έναν απλό πετρελαιοκινητήρα εξασφαλίζουν οικονομία καυσίμου, μακροζωία, αξιοπιστία και ελαχιστοποιημένο σέρβις που είναι απαραίτητα για κάθε επαγγελματία που αναζητεί το καλύτερο. Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός καυσίμου και το εξελιγμένο σύστημα τούρμπο, τους καθιστά άκαπνους, αθόρυβους, οικονομικούς και με άμεση εκκίνηση. Με την θηριώδη τους ροπή μπορούν να ανταποκριθούν σε κάθε φορτίο και εντατική χρήση χωρίς καθυστέρηση στην άνοδο των στροφών αποτελώντας τον καθημερινό σύντροφο του επαγγελματία της θάλασσας.
Αυξημένη αξιοπιστία και ελαχιστοποιημένη συντήρηση
Η επαγγελματική σειρά κινητήρων είναι κατασκευασμένη με μπλοκ και κεφαλή από άριστης ποιότητας μαντέμι και ατσάλινα ελαιόψυκτα έμβολα για να αντέχει στη σκληρή χρήση. Το λάδι ψύχεται σε ενσωματωμένο στο μπλοκ ψύκτη λαδιού για να αυξηθεί η μακροζωία του και ο αέρας εισαγωγής προθερμαίνεται για εύκολη εκκίνηση. Το κύκλωμα ψύξης με θαλάσσιο νερό έχει αυξημένη αντιδιαβρωτική προστασία και εύκολα προσβάσιμη γραναζοκίνητη αντλία νερού. Το σέρβις είναι απλοποιημένο με ηλεκτρική αντλία που βγάζει το μεταχειρισμένο λάδι ενώ το φυγοκεντρικό φίλτρο λαδιού και το φίλτρο αέρα καθαρίζονται και επανατοποθετούνται. Ο μονός ιμάντας μεγάλου μήκους που κινεί τα περιφερειακά τανύζεται αυτόματα από ειδικό τεντωτήρα για αύξηση της αξιοπιστίας.
Χαρακτηριστικά
Μοντέλο | L500 |
Σύστημα πρόωσης | Ρεβέρσα |
Κατηγορία Χρήσης | Επαγγελματική (βαρέως τύπου S1) |
Διάταξη κινητήρα | 4χρονος, 24βάλβιδος με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο, τούρμπο VGT με ιντερκούλερ |
Ισχύς (kW) | 368 |
Στροφές υπό πλήρες φορτίο [RPM] | 1800 |
Κύλινδροι | 6 εν σειρά |
Κυβισμός [cc] | 12736 |
Διάμετρος x Διαδρομή [mm] | 130 x 160 |
Μείωση | 16:1 |
Μέγιστη ροπή @ rpm | 232 kgm / 1200 |
Σύστημα ψεκασμού | Με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπεκ από εγκέφαλο |
Εναλλάκτης ρεύματος | 80 amp / 24 Volt |
Κατανάλωση καυσίμου [L/h] | 88,3 |
Βάρος [kg] | 1310 |
Flywheel | SAE 14 |
Flywheel Housing | SAE 1 |