FourStroke-175

FourStroke 175

Διατίθενται με μηχανικού ή ψηφιακού τύπου χειριστήρια, παρέχοντας περισσότερες επιλογές είτε ως πρώτη εγκατάσταση σε καινούργια σκάφη είτε ως αναβάθμιση παλαιότερων κινητήρων. Ιδανικοί κινητήρες για σκάφη ανοιχτού τύπου, φουσκωτά σκάφη με συμπαγή γάστρα, αλουμινένια σκάφη με κονσόλα, σκάφη για έλξη σκι και αλιεία,  διάφορα σκάφη παράκτιας αλιείας και πολυχρηστικά σκάφη αλιείας για διάφορους τύπους ψαρέματος, σκάφη τύπου σφήνας και τύπου pontoon τρικάρινων.

fourstroke

Καλύτερες επιδόσεις για αξέχαστες διαδρομές με σκάφος

Οι νέοι κινητήρες Mercury FourStrokes χαρακτηρίζονται από κορυφαία κατασκευαστική ακρίβεια από το κατώτερο πτερύγιο διεύθυνσης του ποδιού μέχρι το κάλυμμα. Πλήρως εξοπλισμένοι με προηγμένη τεχνολογία, με σκοπό τη βελτίωση των επιδόσεων και της αξιοπιστίας από κάθε άποψη, οι στιβαροί κινητήρες V‑6 των 3,4 λίτρων κυβισμού, που έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του βάρους και τη μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου, προσφέρουν την καλύτερη μέχρι σήμερα επιτάχυνση
κατά τη διαδικασία πλαναρίσματος, τελική ταχύτητα και οικονομία καυσίμου της Mercury.

Επιπλέον, οι νέοι κινητήρες FourStrokes παρέχουν αξεπέραστη απόσβεση του θορύβου και των κραδασμών για μια κορυφαία εμπειρία πλεύσης με σκάφος, ενώ το σύστημα διαχείρισης φόρτισης μπαταριών στο ρελαντί, αποτρέπει το άδειασμα των μπαταριών κατά το χειρισμό πολλών ηλεκτρονικών συσκευών ταυτόχρονα. Το προφίλ μικρών διαστάσεων είναι ιδανικό για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών εγκατάστασης πολλαπλών κινητήρων. Για εύκολο έλεγχο της στάθμης λαδιού του κινητήρα, απλώς ανοίξτε την θύρα (πορτάκι) συντήρησης στο πάνω μέρος του καλύμματος του κινητήρα.

Επίσης, ο νέος V‑6 FourStroke, που διατίθεται με μηχανικά ή ψηφιακά χειριστήρια γκαζιού & εμπλοκής ταχύτητας για αυξημένη ευελιξία και συμβατότητα σε διαδικασίες αναβάθμισης κινητήρα, δεν συγκρίνεται με κανέναν άλλο στο νερό. Το τολμηρό, σύγχρονο στιλ είναι εμπνευσμένο από την ταχύτητα και την ισχύ, ενώ οι πολλαπλές επιλογές χρωμάτων κάνουν εύκολη την εξατομίκευσή του.

Πλανάρετε γρηγορότερα

  • Ο ταχύτερος και πιο ευέλικτος κινητήρας μας FourStroke V‑6 200 hp με κορυφαίο κυβισμό
    στην κατηγορία.
  • Σχεδίαση με βάση τις επιδόσεις και την ευστροφία του κινητήρα χάρη στους διπλούς
    εκκεντροφόρους και την υψηλής ροής εισαγωγή αέρα.
  • Το ελαφρύτερο βάρος στην κατηγορία.

Όλα αυτά εξασφαλίζουν απαράμιλλες επιδόσεις κατά τη διαδικασία πλαναρίσματος σε ένα ευρύ φάσμα τύπων σκάφους. Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο αυτήν την επιτάχυνση με την μεγάλη γκάμα προπελών της Mercury, η οποία έχει διευρυνθεί ώστε να ανταποκρίνεται στις επιδόσεις αυτών των νέων εξωλέμβιων κινητήρων.

Ο FourStroke με την καλύτερη μέχρι σήμερα οικονομία καυσίμου

Πηγαίνετε ακόμα πιο μακριά με κάθε λίτρο! Η προηγμένη βελτιστοποίηση αυτονομίας (ARO) και ο έλεγχος ψεκασμού του καυσίμου με σύστημα κλειστού βρόχου, συνεργάζονται για την ακριβή ρύθμιση του μείγματος αέρα-καυσίμου, παρέχοντας την καλύτερη δυνατή αποδοτικότητα. Λεπτομέρειες όπως τα μεγέθη των εδράνων ολίσθησης -κουζινέτων και η ροή του λαδιού στο κύκλωμα λίπανσης έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μειώνουν τις εσωτερικές τριβές του κινητήρα και να βελτιώνουν τη συνολική αποδοτικότητα. Ενα υδροδυναμικά βελτιστοποιημένο πόδι γλιστρά καλύτερα εντός του νερού, μειώνοντας έτσι και το φορτίο που αντιμετωπίζει ο κινητήρας.

fourstroke_2
fourstroke_timoni

Μικρού μεγέθους και ελαφρείς

Γραμμάριο προς γραμμάριο, οι μηχανικοί της Mercury μειώνουν το βάρος των εξωλέμβιων κινητήρων Mercury FourStroke, καθιστώντας τους έτσι τους ελαφρύτερους κινητήρες στην κατηγορία τους. Το μειωμένο βάρος βελτιώνει τις επιδόσεις από κάθε άποψη. Η διαμόρφωση του κινητήρα V‑6 έχει βελτιστοποιηθεί για την ελαχιστοποίηση του μεγέθους του, ενώ το κάλυμμα που απασφαλίζεται εύκολα μέσω ενός μόνο μάνταλου, είναι σχεδιασμένο ώστε να «αγκαλιάζει» τον κινητήρα. Οι κινητήρες V‑6 FourStrokes απέχουν μικρή απόσταση μεταξύ τους σε εγκαταστάσεις πολλαπλών κινητήρων. Κατά συνέπεια μπορουν να τοποθετηθούν σε μία ευρύτερη γκάμα καθρεπτών σκαφών- ιδανικοί για απλούστατες, χωρίς εμπόδια εγκαταστάσεις αναβάθμισης κινητήρων.

Πολυμορφικότητα

Οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες V‑6 FourStroke είναι διαθέσιμοι με μηχανικά ή ψηφιακά χειριστήρια, παρέχοντας στους χειριστές περισσότερες επιλογές όσον αφορά στις νέες εγκαταστάσεις κινητήρων, σε καινούργια σκάφη όπως και στην αναβάθμιση παλαιότερων.

Μπορείτε να επιλέξετε προαιρετικά υδραυλικό ή ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι.

Σύστημα σταθεροποίησης στροφών κινητήρα

Το σύστημα σταθεροποίησης στροφών κινητήρα (ASC) επιτρέπει στους χειριστές να διατηρούν
σταθερές τις στροφές του κινητήρα (rpm), ανεξάρτητα από τις μεταβολές του φορτίου ή των συνθηκών
πλεύσης – όπως ταραγμένη θάλασσα, απότομα στριψίματα, αθλήματα έλξης (σκί,σαμπρέλα κτλ) και
πλανάρισμα με χαμηλότερες ταχύτητες – χωρίς να χρειάζεται συχνή ρύθμιση της θέσης του γκαζιού.

Λευκό, μαύρο, χρώμα της επιλογής σας

Οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες FourStroke 200 hp και 225 hp της Mercury διατίθενται σε ψυχρό λευκό (Cold Fusion) και στο παραδοσιακό μαύρο Phantom Black.

Σύστημα διαχείρισης της φόρτισης μπαταριών που παρουσιάζουν χαμηλή τάση

Το σύστημα διαχείρισης φόρτισης μπαταριών στο ρελαντί (Idle Charge), αποτρέπει την αποφόρτιση των μπαταριών κατά το χειρισμό πολλών ηλεκτρονικών συσκευών ταυτόχρονα. Όταν η τάση της μπαταρίας μειωθεί, ο κινητήρας αυξάνει αυτόματα τις στροφές του ρελαντί για να αυξήσει το ρεύμα εξόδου από τον εναλλακτήρα-αλτερνέϊτορ ώστε να επαναφορτίσει τις μπαταρίες στο σωστό επίπεδο.

Εκτεταμένες επιλογές χρωματισμών

Οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες FourStroke 200 hp και 225 hp της Mercury διατίθενται σε λευκό Cold Fusion και στο παραδοσιακό μαύρο Phantom Black χρώμα. Για απόλυτη εξατομίκευση, διατίθενται εργοστασιακά βαμμένα διακοσμητικά φιλέτα/πάνελ λεκάνης και καλύμματος κινητήρα, διαθέσιμα ως κιίτ σε 4 διαφορετικούς χρωματισμούς. Τα διακοσμητικά φιλέτα/πάνελ κατασκευάζονται από λεπτό και ανθεκτικό πολυκαρβονικό υλικό και προσκολλώνται στέρεα στα πλαστικά τμήματα του κινητήρα, εξασφαλίζοντας εναρμόνιση των χρωμάτων.

Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητήρα Εξακύλινδρος με διάταξη V (V6)
Ιπποδύναμη HP/KW 175/130
Τύπος μπρακέτου ανάρτησης Συμβατικό (Conventional)
Κυβισμός 3,4 L / 209 CID
Στροφές πλήρους ισχύος 5000 – 5800 rpm
Εισαγωγή αέρα Πολλαπλή εισαγωγής με χρονισμένους αυλούς μεγάλου μήκους, ρυθμισμένη για επιδόσεις
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος από μικροϋπολογιστή ,διαδοχικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων (EFI) με σύστημα βελτιστοποίησης αυτονομίας ARO (Advanced Range Optimization)
Γεννήτρια ρεύματος amp/Watt Εναλλακτήρας 85 amp/ 1071 Watt με σύστημα διαχείρισης φόρτισης μπαταριών στο ρελαντί (Idle Charge)
Προτεινόμενος τύπος καυσίμων Αμόλυβδη 95 οκτανίων (RON)
Προτεινόμενος τύπος λαδιού κινητήρα Ορυκτέλαιο τύπου NMMA FCW SAE 10W-30
Σύστημα ειδοποίησης χειριστή και προστασίας κινητήρα SmartCraft Engine Guardian
Συμβατότητα με ψηφιακή τεχνολογία SmartCraft ΝΑΙ
Eκκίνηση Ηλεκτρική με προστασία SmartStart
Χειριστήρια Μηχανικός έλεγχος με ντίζες ή Ψηφιακά ελεγχόμενο γκάζι και επιλογή ταχυτήτων (DTS)
Σύστημα διεύθυνσης -Λαγουδέρα Μεγάλου μοχλισμού (προαιρετικά)-Υδραυλικά ελεγχόμενο ως βασικός εξοπλισμός-Ενσωματωμένο Ηλεκτροϋδραυλικό (power steering) (προαιρετικά)
Μήκος άξονα (in / mm) 20΄΄/508 mm, 25΄΄/635mm
Σχέση μετάδοσης στο πόδι 1,85:1
Ξηρό βάρος (Ελαφρύτερη έκδοση) 475 lbs /216 kg
Κατηγορία ρύπων κατά νόρμα CARB 3 άστρα
Διάμετρος και διαδρομή εμβόλων (in/mm) 3.6 in x 3.4 in / 92 mm x 86 mm
Ανάφλεξη Ψηφιακή επαγωγικού τύπου PCM 112 SmartCraft
Σύστημα ψύξης Υδρόψυκτος με θερμοστάτη
Επιλογή ταχυτήτων F-N-R , Πρόσω-Κράτει-Ανάποδα
Διαθέσιμος τύπος ποδιού 4,8΄΄
Σύστημα κλίσης/ανύψωσης κινητήρα Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα κλίσης/ανύψωσης (Power Trim/Tilt)
Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων Εντός του ομφαλού της προπέλας
Χρώμα Μαύρο (Phantom Black)
Σύστημα Λίπανσης Ενσωματωμένο με υγρό κάρτερ
Χωρητικότητα συστήματος λίπανσης 6,6 λίτρα λαδιού
Μέγιστη γωνία κλίσης (Trim) 20º (-6º έως 14º)
Μέγιστη γωνία ανύψωσης (Tilt) 73º (-6º έως 67º)
×

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για το συγκεκριμένο προϊόν; Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα

    Διαβάστε εδώ την πολιτική απορρήτου μας: Πολιτική απορρήτου