300R
Ο κινητήρας 300R Fourstroke διαθέτει τις υψηλότερες επιδόσεις στην κατηγορία του.Ο ατμοσφαιρικός V-8 των 4,6 λίτρων διαθέτει κατά 44% μεγαλύτερο κυβισμό και έως και 40% περισσότερη ροπή συνολικά στις χαμηλές στροφές από τον θρυλικό 2χρονο 300XS τον οποίο αντικαθιστά. Ο κινητήρας 250R FourStroke εξάγει 250 ίππους στον προπελοφόρο άξονα. Ο ισχυρός V-8 κινητήρας διαθέτει κατά 53% μεγαλύτερο κυβισμό και έως και 40% περισσότερη ροπή συνολικά στις χαμηλές στροφές από τον θρυλικό 2χρονο 250XS τον οποίο αντικαθιστά. Εξελιγμένος και κατασκευασμένος εντός του εργοστασίου, ο ατμοσφαιρικός V-8 των 4,6 λίτρων δανείζεται την τεχνολογία Quad Cam Four Valve (QC4) των κινητήρων έσω-έξω DNA της αγωνιστικής Mercury Racing – με αλουμινένιες 4βάλβιδες κεφαλές και διπλούς εκκεντροφόρους (DOHC). Οι παραπάνω κεφαλές και οι διπλοί εκκεντροφόροι ανά σειρά κυλίνδρων, ενσωματώνονται με το αποκλειστικής σχεδίασης μπλοκ και τον συνοδευόμενο εξοπλισμό υψηλών επιδόσεων της Mercury.
Επιλογές χρωματισμών
Ένα προαιρετικό διακοσμητικό φιλέτο/
πάνελ κινητήρα σε χρώμα γκρι του γραφίτη
(Graphite Grey), διατίθεται μέσω κιτ. Υπάρχει
επίσης ένα κιτ με ασταρωμένα φιλέτα, έτοιμα
προς βαφή, για αυτούς που επιθυμούν
άλλους χρωματισμούς εκτός των βασικών,
ώστε να δοθεί ένας προσωπικός χαρακτήρας
στην αισθητική εναρμόνιση των κινητήρων με
το σκάφος τους
Διαισθητικά, καινοτόμα χαρακτηριστικά
Απαράμιλλη ροπή
Το αποκλειστικά σχεδιασμένο από την Mercury, σύστημα μεταβολής του χρονισμού ανάφλεξης (Transient Spark) το οποίο αυξάνει έως και 7% την ροπή κατά την διάρκεια του πλαναρίσματος μέσω της βελτιστοποίησης της χρονικής στιγμής που σπινθηρίζουν τα μπουζί και της ρύθμισης του ψεκασμού καυσίμου, επιτυγχάνει γρηγορότερο πλανάρισμα του σκάφους. Όλος αυτός ο κυβισμός και η ισχύς μεταφέρονται μέσω ενός συμπαγούς και ελαφρύτατου συνόλου, με απόσταση τοποθέτησης μεταξύ κινητήρων στις 26 ίντσες, ιδανικού ως λύση αναβάθμισης ή τοποθέτησης πολλαπλών κινητήρων
Νέα και τολμηρή αισθητική
Το επιθετικής σχεδίασης και στιλ κάλυμμα του κινητήρα ορίζει μία νέα εποχή πρόωσης μέσω εξωλέμβιων κινητήρων υψηλών επιδόσεων από τη Mercury Racing. Φρέσκοι σχεδιαστικά και με εξαιρετικής αισθητικής γραφικά και διακοσμητικά φιλέτα σε έντονο κόκκινο χρώμα (Devil Red) «φωνάζουν» από μακριά ότι σφύζουν από επιδόσεις.
Το κάλυμμα διατηρείται στη θέση του
Για εύκολο έλεγχο της στάθμης του λαδιού του κινητήρα ή συμπλήρωσης λαδιών, ανοίξτε απλά την εύχρηστη και υδατοστεγή θύρα (πορτάκι) στο επάνω μέρος του καλύμματος του κινητήρα. Ακόμη εξυπνότερο είναι το προαιρετικό ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης της στάθμης λαδιού, το οποίο μετρά μέσω ενός αισθητήρα τη στάθμη λαδιού κατά την εκκίνηση του κινητήρα, προειδοποιώντας αντίστοιχα το χειριστή για τυχόν χαμηλή στάθμη λαδιού.
Χαρακτηριστικά
RATED HORSEPOWER (HP/KW) | 300/224 |
BORE & STROKE (IN/MM) | 3.6 X 3.4/92 X 86 |
IDLE RPM | 600 |
MAX RPM AT FULL THROTTLE | 5800-6400 |
CYLINDERS/ENGINE CONFIGURATION | V-8 (64 Degree) With 32-Valve Dual Overhead Cam (DOHC) |
DISPLACEMENT (LITER/CID) | 4.6/279 |
INDUCTION SYSTEM | Custom Racing Short-Runner Intake Manifold |
FUEL SYSTEM | Electronic Fuel Injection (EFI) Computer Controlled With Advanced Range Optimization |
FUEL REQUIREMENTS | Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2) Or 90 RON 10% Ethanol Maximum |
IGNITION SYSTEM | SmartCraft PCM 112 Digital Inductive |
CHARGING SYSTEM | 85-Amp (1071 Watt) With Idle Charge |
STARTING | Electric Start With SmartStart Protection |
LUBRICATION SYSTEM | Integrated Wet Sump |
OIL REQUIREMENT | NMMA Certified FCW SAE 10W-30 |
THROTTLE AND SHIFT CONTROLS | Mechanical And Digital Throttle And Shift (DTS) |
TRI-RAM MIDSECTION | High-Durometer Elastomer Upper Mount And Solid Lower Mounts |
HEAVY DUTY MIDSECTION | Solid Mounts; Remote Trim System |
GEARCASE | Torque Master, Sport Master Or 5.44" HD |
GEAR RATIO | 1.75:1, 1.60:1 (Selected Sport Master Models) |
CAMBERED SKEG | Sport Master And Torque Master |
GEAR SHIFT | F-N-R |
DRY WEIGHT (LBS./KG) | |
L - 20" | Std: 512/232; HD: 546/247 |
XL - 25" | 556/252 |
XXL - 30" | 566/257 |
WARRANTY | 3-Year Warranty |