racing-250

250R

Ο κινητήρας 250R Fourstroke διαθέτει τις υψηλότερες επιδόσεις στην κατηγορία του.Ο ατμοσφαιρικός V-8 των 4,6 λίτρων διαθέτει κατά 44% μεγαλύτερο κυβισμό και έως και 40% περισσότερη ροπή συνολικά στις χαμηλές στροφές από τον θρυλικό 2χρονο 300XS τον οποίο αντικαθιστά. Ο κινητήρας 250R FourStroke εξάγει 250 ίππους στον προπελοφόρο άξονα. Ο ισχυρός V-8 κινητήρας διαθέτει κατά 53% μεγαλύτερο κυβισμό και έως και 40% περισσότερη ροπή συνολικά στις χαμηλές στροφές από τον θρυλικό 2χρονο 250XS τον οποίο αντικαθιστά. Εξελιγμένος και κατασκευασμένος εντός του εργοστασίου, ο ατμοσφαιρικός V-8 των 4,6 λίτρων δανείζεται την τεχνολογία Quad Cam Four Valve (QC4) των κινητήρων έσω-έξω DNA της αγωνιστικής Mercury Racing – με αλουμινένιες 4βάλβιδες κεφαλές και διπλούς εκκεντροφόρους (DOHC). Οι παραπάνω κεφαλές και οι διπλοί εκκεντροφόροι ανά σειρά κυλίνδρων, ενσωματώνονται με το αποκλειστικής σχεδίασης μπλοκ και τον συνοδευόμενο εξοπλισμό υψηλών επιδόσεων της Mercury.

Επιλογές χρωματισμών


Ένα προαιρετικό διακοσμητικό φιλέτο/
πάνελ κινητήρα σε χρώμα γκρι του γραφίτη
(Graphite Grey), διατίθεται μέσω κιτ. Υπάρχει
επίσης ένα κιτ με ασταρωμένα φιλέτα, έτοιμα
προς βαφή, για αυτούς που επιθυμούν
άλλους χρωματισμούς εκτός των βασικών,
ώστε να δοθεί ένας προσωπικός χαρακτήρας
στην αισθητική εναρμόνιση των κινητήρων με
το σκάφος τους

300R

Διαισθητικά, καινοτόμα χαρακτηριστικά

Απαράμιλλη ροπή

Το αποκλειστικά σχεδιασμένο από την Mercury, σύστημα μεταβολής του χρονισμού ανάφλεξης (Transient Spark) το οποίο αυξάνει έως και 7% την ροπή κατά την διάρκεια του πλαναρίσματος μέσω της βελτιστοποίησης της χρονικής στιγμής που σπινθηρίζουν τα μπουζί και της ρύθμισης του ψεκασμού καυσίμου, επιτυγχάνει γρηγορότερο πλανάρισμα του σκάφους. Όλος αυτός ο κυβισμός και η ισχύς μεταφέρονται μέσω ενός συμπαγούς και ελαφρύτατου συνόλου, με απόσταση τοποθέτησης μεταξύ κινητήρων στις 26 ίντσες, ιδανικού ως λύση αναβάθμισης ή τοποθέτησης πολλαπλών κινητήρων

Νέα και τολμηρή αισθητική

Το επιθετικής σχεδίασης και στιλ κάλυμμα του κινητήρα ορίζει μία νέα εποχή πρόωσης μέσω εξωλέμβιων κινητήρων υψηλών επιδόσεων από τη Mercury Racing. Φρέσκοι σχεδιαστικά και με εξαιρετικής αισθητικής γραφικά και διακοσμητικά φιλέτα σε έντονο κόκκινο χρώμα (Devil Red) «φωνάζουν» από μακριά ότι σφύζουν από επιδόσεις.

Το κάλυμμα διατηρείται στη θέση του

Για εύκολο έλεγχο της στάθμης του λαδιού του κινητήρα ή συμπλήρωσης λαδιών, ανοίξτε απλά την εύχρηστη και υδατοστεγή θύρα (πορτάκι) στο επάνω μέρος του καλύμματος του κινητήρα. Ακόμη εξυπνότερο είναι το προαιρετικό ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης της στάθμης λαδιού, το οποίο μετρά μέσω ενός αισθητήρα τη στάθμη λαδιού κατά την εκκίνηση του κινητήρα, προειδοποιώντας αντίστοιχα το χειριστή για τυχόν χαμηλή στάθμη λαδιού.

Χαρακτηριστικά

RATED HORSEPOWER (HP/KW) 250/186
BORE & STROKE (IN/MM) 3.6 X 3.4/92 X 86
IDLE RPM 600
MAX RPM AT FULL THROTTLE 5800-6200
CYLINDERS/ENGINE CONFIGURATION V-8 (64 Degree) With 32-Valve Dual Overhead Cam (DOHC)
DISPLACEMENT (LITER/CID) 4.6/279
INDUCTION SYSTEM Performance-Tuned Long Runner Intake Manifold
FUEL SYSTEM Electronic Fuel Injection (EFI) Computer Controlled With Advanced Range Optimization
FUEL REQUIREMENTS Unleaded Regular 87 Octane Minimum (R+M/2) Or 90 RON
IGNITION SYSTEM SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
CHARGING SYSTEM 85-Amp (1071 Watt)
STARTING Electric Start With SmartStart Protection
LUBRICATION SYSTEM Integrated Wet Sump
OIL REQUIREMENT NMMA Certified FCW SAE 10W-30
THROTTLE AND SHIFT CONTROLS Mechanical
MIDSECTION DESIGN Tri-Ram Midsection With High-Durometer Elastomer Upper Mount And Solid Lower Mounts
SHAFT LENGTH (IN./MM.) 20/508
GEARCASE Sport Master
GEAR RATIO 1.75:1
WEIGHT (LBS./KGS.) 520/236
WARRANTY 3-Year Limited
×

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για το συγκεκριμένο προϊόν; Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα

    Διαβάστε εδώ την πολιτική απορρήτου μας: Πολιτική απορρήτου