Verado Pro 250 - 300

Mercury 250 και 300 Hp Pro Fourstrokes

Όσοι προτιμούν την τετράχρονη τεχνολογία και επιθυμούν μία πιο εξελιγμένη, εξευγενισμένη και ευχάριστη βόλτα με το σκάφος τους μέσω ενός κινητήρα υψηλών επιδόσεων, τότε έχουν βρει την απάντηση στις προσδοκίες τους με την ειδική σειρά των κινητήρων Mercury Verado 250 και 300 Hp Pro Fourstrokes, την νεότερη προσθήκη στην πιο εξελιγμένη στην ναυτική βιομηχανία, σειρά κινητήρων επιδόσεων.

Οι κινητήρες 250 και 300 Hp Verado Pro Fourstrokes είναι ιδιαίτερα ευέλικτοι και μπορούν να τοποθετηθούν σε διάφορα είδη σκαφών ενώ αποδεικνύονται ιδιαίτερα αθόρυβοι και χωρίς κραδασμούς παρά την θαυμαστή ικανότητα τους να πλανάρουν το σκάφος άμεσα και να αποδίδουν απαράμμιλη επιτάχυνση στις μέσες στροφές και υψηλότερη τελική ταχύτητα. Εάν κατευθύνεστε κάπου συγκεκριμένα και θέλετε να πάτε εκεί πρώτος, τότε αυτός ο κινητήρας είναι για εσάς, ειδικά εάν θέλετε να φτάσετε εκεί με άνεση χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής.

Οι νέοι κινητήρες Pro Fourstrokes έχουν κατασκευαστεί για να παρέχουν αυξημένες επιδόσεις (επιτάχυνση και τελική ταχύτητα) όπως και άλλοι κινητήρες Mercury της σειράς Pro συμπεριλαμβανομένου και του OptiMax 250 ProXS, του πιο επιτυχημένου και δημοφιλή κινητήρα στο Αμερικανικό επαγγελματικό πρωτάθλημα ψαρέματος πέρκας. Διαθέτουν επίσης νέα αυτοκόλλητα γραφικά σε σχέση με τους κλασικούς κινητήρες Verado.

Η τεχνολογία υπερσυμπίεσης των κινητήρων Verado επιτρέπει τον ακριβή, προγραμματιζόμενο έλεγχο όχι μόνο στην στρατηγική ψεκασμού του καυσίμου αλλά και στον εισαγόμενο καυσιγόνο αέρα. Κανένας κινητήρας του ανταγωνισμού δεν μπορεί να διαχειριστεί την εισαγωγή του αέρα καύσης με τέτοιο βαθμό ακριβείας καθώς κανένας άλλος κινητήρας δεν διαθέτει υπερσυμπίεση με έλεγχο μέσω του εγκεφάλου του κινητήρα, της πίεσης του αέρα στην εισαγωγή.

Οι τετράχρονοι κινητήρες Pro Fourstrokes εφοδιάζονται με το σύστημα DTS που επιτρέπει τον ψηφιακό έλεγχο γκαζιού και επιλογής ταχύτητας χωρίς ντίζες καθώς και το ηλεκτρουδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης το οποίο παρέχει αυτοκινητιστική αίσθηση και ακρίβεια στους χειρισμούς.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα για όσους επιθυμούν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο με δύο χέρια στο τιμόνι είναι το προαιρετικό ψηφιακά ελεγχόμενο πεντάλ γκαζιού (ποδόγκαζο DTS Hot Foot) το οποίο έχει την ικανότητα να μεταφέρει τον έλεγχο του γκαζιού μεταξύ του πεντάλ και του πάνελ ελέγχου του συστήματος DTS απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό αποδεικνύεται χρήσιμο αφ’ ενός λόγω της ευκολίας χρήσης και των δύο χεριών στο τιμόνι κατά την πλεύση με υψηλές ταχύτητες και αφ’ ετέρου ως δυνατότητα εναλλαγής στον συμβατικό ψηφιακό έλεγχο του γκαζιού μέσω του πάνελ DTS στις περιπτώσεις προσέγγισης της αποβάθρας και επιβίβασης ή αποβίβασης ατόμων από το σκάφος. Οι κινητήρες Pro FourStrokes είναι διαθέσιμοι σε εκδόσεις L με άξονα 20 ιντσών και XL με άξονα 25 ιντσών.

  • Οι τετράχρονοι κινητήρες των 250 και 300 Hp Verado Pro Fourstrokes βασίζονται στον 6κύλινδρο κινητήρα της οικογένειας Veradο και παρέχουν εξαιρετικά γρήγορο πλανάρισμα και δυναμική επιτάχυνση στις μεσαίες περιοχές στροφών του κινητήρα.
  • Οι τετράχρονοι κινητήρες των 250 και 300 Hp Verado Pro Fourstrokes εφοδιάζονται με το πόδι 4,8 ιντσών των Mercury Verado το οποίο έχει ένα λεπτό υδροδυναμικό προφίλ μικρότερης υδρολίσθησης εξασφαλίζοντας υψηλές επιδόσεις. Το συγκεριμένο πόδι διατίθεται σε εκδόσεις με άξονα 20 (L) και 25 ιντσών (XL).
  • Αυτοί οι κινητήρες των 250 και 300 Hp Verado Pro Fourstrokes θα αναζωογονήσουν οποιοδήποτε σκάφος και θα αποδώσουν υπέροχα σε σκάφη προοριζόμενα για ψάρεμα αναψυχής ή σκάφη θαλασσίων σπορ. Αυτές οι εφαρμογές θα ευνοηθούν πολύ λόγω των κορυφαίων δυνατοτήτων χειρισμού, τα αποθέματα περίσσειας ροπής και την γενικότερα καλύτερη οδηγική εμπειρία που παρέχεται από τα μοντέλα Mercury Verado Pro Fourstrokes.
  • Οι κινητήρες των 250 και 300 Hp της σειράς Verado Pro εφοδιάζονται με το σύστημα DTS, μία αποκλειστικότητα της Mercury που παρέχει απαράμμιλη αίσθηση ελέγχου και ακρίβειας. Αυτή η ψηφιακή τεχνολογία επίσης παρέχει στη Mercuryτην δυνατότητα να προσφέρει το προαιρετικά τοποθετούμενο πεντάλ γκαζιού (ποδόγκαζο Hotfoot) το οποίο επιτρέπει την εναλλαγή ελέγχου του γκαζιού από το πεντάλ στο πάνελ ελέγχου του DTS με την απλή πίεση ενός κουμπιού – μία δυνατότητα εξαιρετικά χρήσιμη για τις υψηλές ταχύτητες όπου το κράτημα του τιμονιού με τα δύο χέρια προσφέρει καλύτερη αίσθηση και ασφάλεια.
  • Περισσότερες από 25.000 ώρες ελέγχων και δοκιμών εξασφαλίζουν ότι ο κινητήρας Verado είναι ο πιο δοκιμασμένος εξωλέμβιος κινητήρας που είδε ποτέ το φως της παραγωγής.
  • Ο πρώτος τετράχρονος κινητήρας παραγωγής με υπερσυμπιεστή (κομπρέσσορα) και ενδιάμεσο εναλλάκτη ψύξης αέρα (ιντερκούλερ) στην ιστορία των εξωλέμβιων κινητήρων. Ο τετρακύλινδρος Verado με το μπλοκ κυβισμού 2.6 λίτρων παρέχει την μεγαλύτερη ροπή και επιτάχυνση στην κατηγορία του.
  • Όλα τα σημαντικά εξαρτήματα που απαρτίζουν τον υπερσυμπιεσμένο κινητήρα Verado κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για αυτόν, συμπεριλαμβανομένων και των μπιελών, του στροφαλοφόρου άξονα και των εδράνων (κουζινέτων) όπως και το νεοσχεδιασμένο πόδι που σχεδιάστηκε για μεγιστοποίηση των επιδόσεων και της αξιοπιστίας.
  • Δραματικά καλύτερη ροπή από οποιονδήποτε άλλον τετράχρονο καθώς και από αρκετούς δίχρονους κινητήρες.
  • Χάρη στην μοναδική σχεδίαση του υπερσυμπιεστή και του ενδιάμεσου εναλλάκτη ψύξης αέρα (ιντερκούλερ), οι επιταχύνσεις των κινητήρων Verado στη μεσαία περιοχή στροφών ξεπερνούν τις αντίστοιχες οποιουδήποτε άλλου κινητήρα.
  • Οι εξακύλινδροι κινητήρες Verado και VeradoPro εφοδιάζονται με ένα εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης (ΑΜS) στον κορμό και το κάτω τμήμα του μπλοκ το οποίο αποτελείται από περιμετρικά τοποθετημένες ελαστικές βάσεις (σάιλεντ μπλοκ) οι οποίες μειώνουν τους κραδασμούς προς το σκάφος έως και 50%. Η τιμόνευση γίνεται ευκολότερη και σταθερότερη στις υψηλότερες ταχύτητες χάρη στα προοδευτικά χαρακτηριστικά των ελαστικών βάσεων που σκληραίνουν όσο αυξάνεται το φορτίο.
  • Ο πατενταρισμένος διβάθμιος θάλαμος αντήχησης στην εισαγωγή και ένας σιγαστήρας για τα καυσαέρια που εξάγονται στη θυρίδα εξαγωγής του ρελαντί, σε συνδυασμό με την υψηλής απόδοσης ηχομονωτική επένδυση μέσα από το κάλυμμα του κινητήρα παρέχουν απαράμιλλη ποιότητα ήχου και αθόρυβη λειτουργία που επιτρέπει ακόμη και την συζήτηση σε υψηλές ταχύτητες.
  • Καμία ρύθμιση βαλβίδων δεν απαιτείται για όλη την ζωή του κινητήρα χάρη στο σύστημα άμεσης ενεργοποίησης των 24 βαλβίδων μέσω των διπλών επικεφαλής εκκκεντροφόρων, μία σχεδίαση ειδικά διαμορφωμένη για κινητήρες υψηλής ισχύος.
  • Οι κινητήρες Verado εφοδιάζονται με πόδια ειδικής σχεδίασης που φέρουν μεγαλύτερα γρανάζια και ενισχυμένο κέλυφος στο κιβώτιο ταχυτήτων για σημαντικά αυξημένη αξιοπιστία.
  • Οι ψηφιακά ελεγχόμενες λειτουργίες του γκαζιού και της αλλαγής ταχυτήτων μέσω του συστήματος SmartCraft έχουν πάνω από 75.000 ώρες δοκιμών στο ενεργητικό τους. Δεν απαιτείται πια ρύθμιση ή περιοδική αντικατάσταση των ντιζών που συχνά «μαγκώνουν» ή δυσλειτουργούν.
  • Η τεχνολογία SmartCraft παρέχει σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου και προειδοποίησης βλαβών Engine Guardian, μία συνεχή παρακολούθηση της λειτουργίας του κινητήρα και ειδοποιεί για οποιοδήποτε πρόβλημα ανακύψει.
  • Το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης του κινητήρα PCM υποστηρίζει όλα τα χαρακτηριστικά εφαρμογών του συστήματος Smartcraft όπως το κείμενο περιγραφής βλάβης, ο έλεγχος έως και 4 κινητήρων με ένα διπλό χειριστήριο (μενού Shadow Mode), ο ακριβέστερος έλεγχος κατά την προσέγγιση στο ντόκο (μενού Dock Mode) ή κατά το μανουβράρισμα, ο μαζικός έλεγχος όλων των κινητήρων σε πολλαπλές τοποθετήσεις με μόνο τον ένα λεβιέ του διπλού χειριστηρίου και μεταφορά του ελέγχου του γκαζιού από το χειριστήριο σε πεντάλ ποδιού.
  • Το πανίσχυρο και πλήρως ανορθωμένο, αυτοκινητιστικού τύπου ιμαντοκινούμενο αλτερνέιτορ (γεννήτρια ρεύματος-δυναμό) εξασφαλίζει την πλήρη φόρτιση των μπαταριών ακόμη και όταν καταναλώνουν ρεύμα τα διάφορα αξεσουάρ.
  • Μία θύρα έκπλυσης που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του κινητήρα, θα φανεί εξαιρετικά εύχρηστη για το ξέπλυμά του με γλυκό νερό.
  • Μη φθίνουσα περιορισμένη εργοστασιακή εγγύηση 3 ετών (επεκτεινόμενη έως τα 5 έτη υπό προϋποθέσεις) συν μία μοναδική 3ετή εγγύηση κατά της διάβρωσης.
  • Οι κινητήρες Verado και Verado Pro είναι οι μοναδικοί εξωλέμβιοι κινητήρες παραγωγής που διαθέτουν υπερσυμπιεστή (κομπρέσσορα). Η εξακύλινδρη σειρά κινητήρων από 250 έως και 300 Hp εφοδιάζονται με ένα πανίσχυρο μπλοκ με κυβισμό 2.6 λίτρα, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, έναν ενδιάμεσο εναλλάκτη ψύξης (ιντερκούλερ) του υπερσυμπιεσμένου αέρα εισαγωγής και ηλεκτρονικό έλεγχο ανακυκλοφορίας του περισσευούμενου υπερσυμπιεσμένου αέρα.
  • Αυτός ο κινητήρας που αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας παρουσιάζει μέγιστη ακαμψία και ανθεκτικότητα σε ένα εξαιρετικά συμπαγές πακέτο ισχύος και ροπής.
  • Ο εξελιγμένος σχεδιασμός των Verado σε συνδυασμό με πατενταρισμένη τεχνολογία ακουστικής απόσβεσης (μείωσης θορύβου), δημιουργεί έναν αξιοσημείωτα αθόρυβο κινητήρα. Αυτή η τεχνολογία έχει ως αποτέλεσμα οι Verado να είναι οι πιο αθόρυβοι κινητήρες στην κατηγορία τους και ταυτόχρονα να διαθέτουν χαρακτηριστικά που μετατρέπουν τον ήχο του ρελαντί σε ψίθυρο. Παρ’ όλα αυτά, όλη αυτή η σχεδιαστική εξέλιξη δεν θυσίασε σε κανένα τομέα τις επιδόσεις καθώς η ροπή και η ισχύς των Verado συνεχίζει να είναι απαράμμιλη.
  • Μαζί με ένα πλήθος άλλων βελτιώσεων από την αρχική παρουσίαση των Verado το 2004, οι μηχανικοί της Mercury εξέλιξαν την κινηματική αλυσίδα ισχύος (RangePlus) των βασικών εξαρτημάτων που απαρτίζουν τους κινητήρες Verado με αποτέλεσμα την βελτιωμένη οικονομία καυσίμου καθώς και την παραγόμενη ισχύ χωρίς θυσίες στην τελική αξιοπιστία.
  • Η κινηματική αλυσίδα ισχύος Range Plus περιλαμβάνει σφυρήλατα έμβολα, διατάξεις του συστήματος λίπανσης (ελαιοφράκτες) κατασκευασμένες με κατεργασίες ακριβείας, εκκεντρικά διαμορφωμένα έδρανα βάσης τους στροφαλοφόρου, ένα εντελώς καινούργιο προφίλ στα έκκεντρα του εκκεντροφόρου εισαγωγής και μία νέα ρύθμιση-χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου (εγκέφαλος) PCM.
  • Σε σύγκριση με τα χυτά έμβολα, τα σφυρήλατα παρουσιάζουν αυξημένη αντοχή και αντίσταση στην φθορά και τις υψηλές θερμοκρασίες καθώς και επιπρόσθετη ανθεκτικότητα παρά την ελαφρύτερη κατασκευή τους.
  • Οι ειδικά κατεργασμένοι με κατεργασίες ακριβείας ελαιοφράκτες, μειώνουν το ποσοστό λαδιού που παραμένει αιωρούμενο στο κάρτερ. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της μείωσης των ανοχών μεταξύ των ελαιοφρακτών και των τοιχωμάτων του κάρτερ καθώς και των βραχιόνων του στροφαλοφόρου και του κάτω τμήματος (καβαλέτου) των μπιελών.
  • Τα εκκεντροειδώς κατεργασμένα έδρανα βάσης του στροφαλοφόρου άξονα δημιουργούν βελτιωμένη διατήρηση του λιπαντικού φίλμ μεταξύ των εδράνων και μειώνουν το ποσοστό απώλειας τους προς το κάρτερ.
  • Ο εκκεντροφόρος εισαγωγής παρέχει καλύτερη κατανομή της ισχύος στο υψηλότερο όριο στροφών του κινητήρα καθώς βελτιώνει σημαντικά την ροή του αέρα εισαγωγής επιτρέποντας στον κινητήρα να παράγει περισσότερη ισχύ δαπανώντας λιγότερη ενέργεια.
  • Η βελτιωμένη και αναβαθμισμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (εγκέφαλος) PCM προσφέρει τα μέγιστα στην οικονομία καυσίμου στην υψηλή περιοχή στροφών (φούλ γκάζι-WOT) και στις μέσες στροφές που επιτυγάνεται η ταχύτητα ταξιδίου. Οι κινητήρες Verado Pro διαθέτουν ειδικά ρυθμισμένη χαρτογράφηση του εγκεφάλου για καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης κατά το πλανάρισμα και τις μέσες στροφές καθώς και υψηλότερη τελική ταχύτητα.
  • Οι εξακύλινδροι Verado και Verado Pro διαθέτουν στον βασικό τους εξοπλισμό ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης για ξεκούραστο και με ακρίβεια στους χειρισμούς τιμόνι. Το ψηφιακό σύστημα γκαζιού και επιλογής ταχυτήτων DTS SmartCraft που ανήκει στο βασικό επίσης εξοπλισμό των 6κύλινδρων και 4κύλινδρων Verado, προσφέρει μία εξαιρετικά ομοιογενή και με απόκριση οδηγική εμπειρία καθώς και δυνατότητα χειρισμού αυτοκινητιστικού χαρακτήρα.
  • Οι κινητήρες Verado διαθέτουν επίσης το έξυπνο σύστημα εκκίνησης SmartStart και εφοδιάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων για ποιοτική και αποδοτική λειτουργία. Με το σύστημα SmartStart το μόνο που έχει να κάνει ο χειριστής είναι να γυρίσει απλά το κλειδί και να το αφήσει. Ο κινητήρας θα εκκινήσει αυτόματα μόνος του. 

 

Υποδειγματική Αξιοπιστία

Όλοι οι κινητήρες Verado είναι κατασκευασμένοι για να αντέχουν στην χρήση. Η σχεδίαση του κινητήρα με μακριές περαστές βίδες (όπως στους κινητήρες της Formula 1) παρέχει ασύγκριτη στιβαρότητα κρατώντας τα μέρη του σε μία διαρκή κατάσταση συμπίεσης. Οι μακριές βίδες (οι οποίες περνούν μέσω της βάσης, του μπλοκ και της κεφαλής του κινητήρα) υποστηρίζονται από ελαστικά παρεμβύσματα για μείωση των κραδασμών. Τα συνθετικά υλικά και πολυμερή υψηλών επιδόσεων της DuPont πλεονεκτούν έναντι των μεταλλικών εξαρτημάτων και των κοινών θερμοπλαστικών καθώς είναι ελαφρύτερα, και μπορούν να χειριστούν τα φαινόμενα διάβρωσης και υψηλών θερμοκρασιών αποδοτικότερα. Διάφορα τμήματα του κινητήρα όπως η πολλαπλή εισαγωγής, το κάλυμμα του, το καπάκι των εκκεντροφόρων , η μονάδα καυσίμου κτλ κατασκευάζονται από υψηλής ποιότητας συνθετικά πολυμερή υλικά αυξάνοντας κατακόρυφα την αξιοπιστία και την αντοχή του κινητήρα. 

Απαιτήσεις για λιγότερο σέρβις

Σε αντίθεση με τους 4χρονους κινητήρες του ανταγωνισμού οι οποίοι απαιτούν περιοδική, χρονοβόρα και με υψηλό εργατικό κόστος ρύθμιση βαλβίδων, όλοι οι κινητήρες της οικογένειας Verado εξοπλίζονται με ένα σύστημα εισαγωγής όπου οι βαλβίδες δεν χρειάζονται ποτέ ρύθμιση. Σε αντίθεση με τους 4χρονους κινητήρες πολλών κατασκευαστών το σύστημα που ανοιγοκλείνουν οι βαλβίδες στους κινητήρες Verado δεν χρειάζεται ποτέ ρύθμιση για όλη την διάρκεια ζωής του κινητήρα, χάρη στην μοναδική και συμπαγή σχεδίαση των επικεφαλής εκκεντροφόρων.

Πόδι με αξεπέραστη μακροζωία

Το πόδι με το οποίο εφοδιάζονται οι κινητήρες Verado κατασκευάστηκε για να αντέχει σε υψηλές ροπές και ταχύτητες, σε συνδυασμό με απαράμιλλη προστασία σε περίπτωση υποθαλάσσιας πρόσκρουσης του. Επίσης, μόνο η Mercury εξοπλίζει το πόδι με διπλές εισαγωγές νερού συμπεριλαμβανόμενης και της πατενταρισμένης κατασκευής διόδων νερού μπροστά στη μύτη της τορπίλης, οι οποίες εξασφαλίζουν μία σταθερή ροή νερού ψύξης πρός τον κινητήρα. Η θέση τοποθέτησης αντίστοιχων τέτοιων διόδων νερού σε πόδια από κινητήρες του ανταγωνισμού μπορεί να μην επιτρέπει επαρκή παροχή νερού ψύξης λόγω φυκιών ή φυσαλίδων αέρα.

Μεγαλύτερη προστασία κατά της διάβρωσης

Το αλμυρό νερό απαιτεί περισσότερη προστασία. Για αυτόν τον λόγο η Mercury χρησιμοποιεί περισσότερα ανοξείδωτα εξαρτήματα από τον ανταγωνισμό σε συνδυασμό και με το κράμα αλουμινίου χαμηλής περιεκτικότητας σε χαλκό XK360, το οποίο παρέχει κορυφαία προστασία εναντίον της θαλάσσιας διάβρωσης. Ο υπερσυμπιεστής των κινητήρων Verado εξοπλίζεται με ένα ειδικά ανοδιωμένο αλουμινένιο κέλυφος ναυτικών προδιαγραφών. Τα προστατευτικά αυτοθυσιαζόμενα ανόδια συμπληρώνουν την κορυφαία προστασία των Verado κατά της διάβρωσης κάτω από όλες τις συνθήκες.

Απόλυτη δύναμη

Ένας κινητήρας με υπερσυμπιεστή είναι μακράν δυνατότερος ενός ατμοσφαιρικού (o αέρας καύσης αναρροφάται αποκλειστικά από την φάση καθόδου των εμβόλων) λόγω της μεγαλύτερης ποσότητας αέρα που εισάγεται υπό πίεση στους κυλίνδρους. O υπερσυμπιεμένος αέρας εισαγωγής ψύχεται για να γίνει πυκνότερος παρέχοντας καλύτερη καύση και άφθονη δύναμη. Ένας εξελιγμένος ψύκτης (ιντερκούλερ) του υπερσυμπιεσμένου αέρα εισαγωγής εξασφαλίζει την υψηλή απόδοση του συστήματος εισαγωγής αέρα και την άμεση απόκριση στο γκάζι, κάτω από όλες τις συνθήκες. Είτε επιλέξετε τον εξακύλινδρο κινητήρα με το μεγάλο μπλοκ είτε τον 4 κύλινδρο με το μικρότερο μπλοκ κυλίνδρων, η δύναμη είναι πάντοτε στα χέρια σας.

Βελτιωμένη καύση

Ο μοναδικός σε σχεδίαση εναλλάκτης ψύξης (ιντερκούλερ) του αέρα εισαγωγής συνδυάζεται με τον υπερσυμπιεστή για να παρέχει κορυφαία γρήγορο πλανάρισμα και επιταχύνσεις ψύχοντας τον συμπιεσμένο αέρα λίγο πριν εισέλθει στον θάλαμο καύσης. Επιπροσθέτως, η (κατασκευασμένη με χύτευση δια ψεκασμού) πολλαπλή εισαγωγής του Veradoθα αυξήσει την ροπή και την ισχύ, παρέχοντας υψηλότερα επίπεδα ροής στον αέρα εισαγωγής. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι μία πληρέστερη, έντονη, αποδοτική και πανίσχυρη μορφή καύσης του μίγματος αέρα-καυσίμου.

Συμπαγής και «βελούδινος» σε λειτουργία

Η διάταξη εν σειρά των κυλίνδρων έχει αρκετά πλεονεκτήματα έναντι των τυπικών εξωλέμβιων με τους κυλίνδρους του κινητήρα σε διάταξη V. Ενας κινητήρας με διάταξη εν σειρά είναι καλύτερα ζυγισμένος επειδή οι κύλινδροι είναι τοποθετημένοι σε μία ευθεία και αυτό σημαίνει πιο συμπαγής κινητήρας, με βελούδινη λειτουργία και λιγότερους κραδασμούς. Επιπροσθέτως, το πλάτος του κινητήρα μειώνεται, με αποτέλεσμα ένα πιο λεπτεπίλεπτο και όμορφο αισθητικά ντηζάιν.

Αθόρυβος και χωρίς κραδασμούς

Οι κινητήρες Verado δοκιμάστηκαν εκτενώς στο τμήμα Έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας με σκοπό τη μείωση του δείκτη NVH (Θόρυβος, Κραδασμοί, Ποιότητα λειτουργίας). Ένας διβάθμιος θάλαμος αντήχησης στην εισαγωγή, όχι μόνο μειώνει τον συνολικό θόρυβο (έως και 14db στις μέσες έως και τις υψηλές στροφές) αλλά προσθέτει και μία ευχάριστη χροιά στον ήχο του κινητήρα. Ο υψηλής συχνότητας θόρυβος από τον κινητήρα και τον άξονα μετάδοσης μειώνεται εντυπωσιακά χάρη στην ειδικά σχεδιασμένη αφρώδη ακουστική μόνωση. Οι κραδασμοί προς το σκάφος έχουν εκμηδενιστεί χάρη στην ιδεώδη τοποθέτηση ενός συστήματος απόσβεσης που απορροφά τους κραδασμούς από τον κινητήρα και βελτιώνει την ικανότητα χειρισμού του σκάφους. Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν τους κινητήρες Verado σαν τους πιο αθόρυβους και αντικραδασμικούς στην κατηγορία τους .

Βιώστε τον απόλυτο έλεγχο

Το σύστημα ψηφιακά ελεγχόμενου γκαζιού και αλλαγής ταχυτήτων DTS - SmartCraft παρέχει έλεγχο με ποιοτικά χαρακτηριστικά όμοια με αυτά ενός ακριβού σπορ αυτοκινήτου, άμεση απόκριση στο γκάζι και «βελούδινη» αλλαγή ταχυτήτων απαλείφοντας την καθυστέρηση των κλασικών συστημάτων με μηχανικές ντίζες. Πάνω από 50,000 ώρες ελέγχων και δοκιμών και σχεδον μία δεκαετία πραγματικής χρήσης από ιδιοκτήτες σκαφών κάνουν το DTS το πιο αποδεδειγμένο στην πράξη σύστημα ελέγχου στο νερό.

 

zois mercury visa

75 Χρονια Mercury

Εγγραφείτε στο newsletter

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε το newsletter της ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ.

Αποστολή μηνύματος

E-mail 
Όνομα 
Μήνυμα 
Έλεγχος spam* nezcpj