OptiMax 200 - 250

H σειρά Optimax από 200 έως 250 Hp χαρακτηρίζεται από διάφορες βελτιώσεις στον κινητήρα καθώς και μείωση στα επίπεδα θορύβου και κραδασμών. Αν προστεθεί σε όλα τα παραπάνω η εξέχουσα οικονομία καυσίμου των κινητήρων Optimax θα είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς γιατί είναι από τους πιο δημοφιλείς στην αγορά των δίχρονων κινητήρων άμεσου ψεκασμού καυσίμου (D.I) .

Το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου των Mercury Optimax προσφέρει αντίστοιχη ή και καλύτερη οικονομία καυσίμου απο πολλούς σύγχρονους μεγάλης ιπποδύναμης 4χρονους κινητήρες. Συγκρινόμενοι με τους αντίστοιχους δίχρονους συμβατικούς (με καρμπυρατέρ) κινητήρες, το σύστημα ψεκασμού καυσίμου των Optimax προσφέρει έως και 45% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου για την ίδια περίοδο λειτουργίας.

H σειρά κινητήρων Optimax με το εξακύλινδρο τρίλιτρο μπλόκ (3.0L) αποτελεί κορυφαία επιλογή στην αγορά των αλουμινένιων σκαφών και σκαφών ανοικτής θαλάσσης. Οι κινητήρες αυτοί παρουσιάζουν απίστευτη οικονομία καυσίμου και ανθεκτικότητα που έχουν γίνει συνώνυμα με το όνομα Optimax.

Η σειρά κινητήρων Optimax από 200-250 Hp εφοδιάζεται με το αποκλειστικά σχεδιασμένο και πατενταρισμένο πόδι των κινητήρων Verado με εξαρτήματα βαρέως τύπου για ανθεκτικότητα, αντιδιαβρωτική συμπεριφορά και επιδόσεις. Οι διπλές εισαγωγές νερού παρέχουν μία σταθερή ροή νερού ψύξης ακόμη και σε θέσεις ελαφράς ανύψωσης του κινητήρα.

Αυτοί οι κινητήρες εφοδιάζονται με ένα αλτερνέϊτορ (δυναμό αυτοκινητιστικού τύπου) υψηλής εξόδου ρεύματος και διαθέτουν τρία άστρα (χαμηλότατες εκπομπές ρύπων) κατά την καλιφορνέζικη νόρμα εκπομπών ρύπων CARB, η οποία είναι η υψηλότερη κλίμακα καθαρότητας καυσαερίων στους σύγχρονους εξωλέμβιους κινητήρες. Τα πέταλα στις βαλβίδες ρήντ στην εισαγωγή αέρα είναι κατασκευασμένα απο ανθρακονήματα και σε συνδυασμό με την υψηλότερη πίεση στον ψεκασμό καυσίμου παρέχουν αρκετή ισχύ στις χαμηλές και μέσες στροφές ώστε να κινούν τα βαρύτερα σκάφη σε νέα για την κατηγορία όρια.

Οι κινητήρες Optimax πρωτοπαρουσιάστηκαν το 1996, ως οι πρώτοι δίχρονοι κινητήρες με άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού των Optimax, ψεκάζει υπό πίεση μία ποσότητα αέρα και καυσίμου έτσι ώστε να επιτευχθεί πολύ λεπτός διασκορπισμός (σαν ομίχλη) σταγονιδίων καυσίμου κατευθείαν εντός του θαλάμου καύσης. Το μίγμα αέρα καυσίμου κατευθύνεται αποτελεσματικά μέσω των αποκλειστικών από την Mercury, ειδικά διαμορφωμένων στην κορώνα τους εμβόλων, προς το κέντρο του εκάστοτε μπουζί, παρέχοντας έτσι άριστη ποιότητα λειτουργίας, οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Ενα επαναστατικό σύστημα ψεκασμού

Η σειρά κινητήρων Optimax χαρακτηρίζεται από ασύγκριτες  επιδόσεις και άμεση απόκριση στο γκάζι χάρη στο μοναδικό διβάθμιο σύστημα ψεκασμού. Η διαφορά των κινητήρων Optimax ανάγεται στο εξής απλό σημείο: Αέρας. Μία ριπή πεπιεσμένου αέρα παραγόμενη από έναν αεροσυμπιεστή, αναμιγνύεται με το καύσιμο και εισάγεται εντός του εκάστοτε κυλίνδρου βελτιστοποιώντας την ατμοποίηση του καυσίμου σε μικροσκοπικές σταγόνες έτσι ώστε να γίνει αποτελεσματικότερη η καύση. Το αποτέλεσμα είναι η οικονομικότερη, ποιοτικότερη και άκαπνη λειτουργία αυτού του εξελιγμένου δίχρονου κινητήρα που χαρακτηρίζεται απο ασύγκριτη επιτάχυνση, ανυπέρβλητη απόκριση στο γκάζι και μία μοναδική αναλογία ισχύος-βάρους.  

Βελτιωμένη απόδοση και οικονομία καυσίμου

Εκτός απο το διβάθμιο σύστημα ψεκασμού, οι κινητήρες Optimax είναι κατασκευασμένοι να αποδίδουν στο μέγιστο χάρη στην εξελιγμένη τους σχεδίαση. Οι βαλβίδες ρηντ που ελέγχουν την ροή του αέρα εισαγωγής προς το κάρτερ του κινητήρα είναι υψηλής απόδοσης και τεχνολογίας καθώς είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα με αποτέλεσμα την μέγιστη απόκριση και τις ασύγκριτες επιδόσεις. Η μοναδική διαδικασία διασκορπισμού (ατμοποίησης σε πολύ μικρές σταγόνες) του καυσίμου έχει ως αποτέλεσμα πολύ μικρά σταγονίδια θυμίζοντας ομίχλη, κάτι που βελτιώνει δραματικά την οικονομία καυσίμου ειδικά στις στροφές ρελαντί και στην περιοχή στροφών σε ταχύτητες ταξιδίου. Το εξελιγμένο διβάθμιο σύστημα ψεκασμού εγχύει το μίγμα αέρα-καυσίμου κατευθείαν στο θάλαμο καύσης αποφεύγοντας την απώλεια ποσοτήτων καυσίμων από τις θυρίδες των κυλίνδρων, ένα σύνηθες πρόβλημα των συμβατικών δίχρονων κινητήρων. Το αποτέλεσμα είναι η πιο πλήρης ατμοποίηση μίγματος αέρα-καυσίμου στην βιομηχανία ναυτικών κινητήρων μέσω των αποκλειστικά για την περίπτωση σχεδιασμένων εμβόλων με ανακλαστική κορώνα, τα οποία κατευθύνουν πιο αποδοτικά το μίγμα στο κέντρο του μπουζί για βέλτιστη καύση. Το όλο σύστημα εργάζεται υπο χαμηλή σχετικά πίεση συγκριτικά με αντίστοιχα συστήματα άμεσου ψεκασμού του ανταγωνισμού με αποτέλεσμα τη μικρότερη καταπόνηση των εξαρτημάτων που το απαρτίζουν άρα και την βελτιωμένη αξιοπιστία και μακροζωία του κινητήρα.

Εξελιγμένο πόδι

Καμία άλλη εταιρία εκτός από την Mercury δεν έχει μεγαλύτερη εξειδίκευση σχετικά με την σχεδίαση του ποδιού και την υδροδυναμική του συμπεριφορά. H Mercuryχρησιμοποιεί αυτή την τεχνογνωσία για να σχεδιάσει εξελιγμένα πόδια που βελτιώνουν τις επιδόσεις και την αξιοπιστία σε κάθε κινητήρα της. Μία εκτενής υδροδυναμική ανάλυση με σχεδίαση και βιομηχανική κατεργασία μέσω υπερυπολογιστών (CAD/CAM) έχει ως αποτέλεσμα έναν μειωμένο συντελεστή υδρολίσθησης το οποίο σημαίνει λιγότερες τριβές μεταξύ ποδιού και νερού και κατά συνέπεια καλύτερες επιδόσεις του σκάφους και βελτιωμένη τελική ταχύτητα. Οι πατενταρισμένες διπλές εισαγωγές νερού εξασφαλίζουν μία σταθερή παροχή νερού ψύξης με οποιαδήποτε γωνία κλίσης και ανεξαρτήτως ύψους τοποθέτησης του κινητήρα στον καθρέπτη του σκάφους. Μία επίπεδη σχεδίαση επιτρέπει την αποφυγή συσσώρευσης φυκιών στην εισαγωγή νερού και την επακόλουθη μειωμένη παροχή νερού ψύξης, ένα σύνηθες πρόβλημα που απαντάται στα αιχμηρά (στην περιοχή της μύτης της τορπίλης μπροστά απο την προπέλα) πόδια ανταγωνιστικών κινητήρων. O προπελοφόρος άξονας βαρέως τύπου είναι πάντοτε έτοιμος να αποδώσει αξιόπιστα όλη την υψηλή ισχύ και ροπή των κινητήρων Optimax κάτω από όλες τις συνθήκες.

Ανθεκτικοί στην διάβρωση

Η γκάμα κινητήρων Optimaxείναι κατασκευασμένη με σκοπό να αντέχει την ανεπιθύμητη διάβρωση απο το θαλάσσιο νερό. Η Mercury χρησιμοποιεί περισσότερο ανοξείδωτο χάλυβα απο τον ανταγωνισμό και αρκετά εξαρτήματα έχουν τροποποιηθεί καταλλήλως ώστε να καταστούν αντιδιαβρωτικά. Αυτό μεταφράζεται σε ανθεκτικότητα στη θαλάσσια διάβρωση, μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των τακτικών συντηρήσεων και χαμηλότερο κόστος χρήσης. Η χρήση ειδικών κραμάτων, τα στρατηγικά τοποθετημένα ανόδια και η μοναδική διαδικασία βαφής εξασφαλίζουν την καλύτερη αντιδιαβρωτική προστασία εξωλέμβιων κινητήρων στην βιομηχανία θαλάσσιας αναψυχής.

  • Οι κινητήρες Optimax προσφέρουν απαράμμιλη δύναμη στο πλανάρισμα και υψηλές τελικές ταχύτητες
  • Οι κινητήρες Optimax δεν είναι μόνο μακράν πιο οικονομικοί σε καύσιμα απο τους συμβατικούς δίχρονους κινητήρες με καρμπυρατέρ αλλά συχνά οικονομικότεροι και από αρκετούς τετράχρονους.
  • Το ιμαντοκινούμενο εξωτερικό αλτερνέϊτορ (γεννήτρια ρεύματος-δυναμό) παράγει ως έξοδο 60 Αμπέρ εξασφαλίζοντας την σωστή φόρτιση των μπαταριών ακόμη και με την παράλληλη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών από τις χαμηλές κιόλας στροφές του κινητήρα.
  • Το υψηλού κυβισμού μπλόκ των 3032ccείναι εξακύλινδρο με διάταξη V6 -60 μοιρών για εξέχουσα απόδοση με μικρές συνολικές διαστάσεις.
  • Με βάρος απο 225 έως 229 κιλά οι κινητήρες Optimax  προσφέρουν μία απαράμμιλλη αναλογία βάρους-ισχύος συγκρινόμενοι με αντίστοιχους ανταγωνιστικούς κινητήρες.
  • Οι βαλβίδες ρήντ με πέταλα απο ανθρακονήματα και μία υψηλότερη πίεση λειτουργίας δίνουν άπλετη ισχύ στις χαμηλές και μέσες στροφές για να ωθούνται αποτελεσματικά βαρύτερα σκάφη.
  • Το μεγάλο εύρος στροφών απο 5000 έως 5750 RPM  δίνει μία ευρεία γκάμα επιλογής προπελών για καλύτερες επιδόσεις
  • Τα μοντέλα των 225 και 250 Hpδιατίθενται και με μακρύτερο άξονα μετάδοσης 20’’ ιντσών και 25’’ ιντσών καθώς και με αριστερόστροφες εκδόσεις για να καλύψουν μία ευρεία γκάμα εφαρμογών με ευχέρεια και προσαρμοστικότητα.
  • Σχεδιασμένοι τόσο για γλυκό όσο και για αλμυρό νερό ,οι κινητήρες Optimaxεφοδιάζονται με εξαρτήματα όπως ο άξονας μετάδοσης, η ντίζα-βέργα επιλογής ταχυτήτων, ο προπελοφόρος άξονας, το κέλυφος της αντλίας νερού και οι βίδες του κινητήρα, τα οποία είναι απο υψηλής ποιότητας ανοξείδωτο χάλυβα για μεγαλύτερη αντοχή, ανθεκτικότητα στη διάβρωση και αύξηση της μακροζωίας του κινητήρα.
  • Τα ανοξείδωτα εξαρτήματα τα οποία απαρτίζουν διάφορα τμήματα του κινητήρα είναι αρκετά όπως ο σωλήνας του συστήματος ανύψωσης, ο μοχλοσύνδεσμος (ζυγός) κάτω απο το μπρακέτο, ο άξονας της κολώνας του συστήματος διεύθυνσης και ο βραχίονας διεύθυνσης.
  • Οι διπλές εισαγωγές νερού έχουν σχεδιασθεί για να μεγιστοποιήσουν την απόδοση του κινητήρα και παρέχουν επιπρόσθετη αξιοπιστία ενάντια στην βλάβη απο υπερθέρμανση ειδικά κατά την οδήγηση σε ρηχά νερά ή περιοχές με φύκια.
  • Η οπίσθια τοποθετημένη θύρα έκπλυσης του κινητήρα για το ξέπλυμα του με γλυκό νερό παρέχει επιπρόσθετη ασφάλεια και σιγουριά.
  • Οι κινητήρες των 200- 250Hp εφοδιάζονται με το αποκλειστικά σχεδιασμένο και πατενταρισμένο πόδι των κινητήρων Verado που φέρει εξαρτήματα βαρέως τύπου για ανθεκτικότητα και αξιοπιστία 
  • Οι κινητήρες Optimax 200-250 Hp εφοδιάζονται με μία πανίσχυρη μονάδα ελέγχου (εγκέφαλος) Motorola 07 ο οποίος συνδυάζει τον απόλυτο έλεγχο του κινητήρα με τις δυνατότητες του συστήματος SmartCraft.
  • Το αποκλειστικά σχεδιασμένο απο τη Mercury σύστημα ελέγχου και προειδοποίησης EngineGuardianελέγχει συνεχώς περισσότερους απο 40 αισθητήρες για να προειδοποιήσει εγκαίρως για πιθανά προβλήματα καθώς και να δράσει ανάλογα ώστε να περιορίσει τις όποιες επιπτώσεις.
  • Ολοι οι κινητήρες Optimax κατασκευάζονται με το αποκλειστικά σχεδιασμένο κράμα αλουμινίου χαμηλής περιεκτικότητας σε χαλκό XK360, διαθέτοντας επίσης μία διαδικασία βαφής πολλών σταδίων για την πολυστρωματική βαφή τους σε συνδυασμό με την εκτενή χρήση ανοξείδωτου χάλυβα για απαράμιλλη αντιδιαβρωτική προστασία πάνω και κάτω απο το νερό.
  • Το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου της Optimax προσφέρει αντίστοιχη ή και καλύτερη οικονομία καυσίμου απο πολλούς σύγχρονους μεγάλης ιπποδύναμης 4χρονους κινητήρες. Συγκρινόμενοι με τους αντίστοιχους δίχρονους συμβατικούς (με καρμπυρατέρ) κινητήρες , το σύστημα ψεκασμού καυσίμου των Optimaxπροσφέρει έως και 45% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου για την ίδια περίοδο λειτουργίας. Μόνο οι κινητήρες Optimaxχρησιμοποιούν ένα διβάθμιο σύστημα ψεκασμού προσφέροντας βελτιωμένο διασκορπισμό του καυσίμου σε πολύ μικρές σταγόνες, επιτυγχάνοντας έτσι χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ποιοτική λειτουργία και αξιοπιστία.
  • Το υψηλής εξόδου 60 Αμπέρ/756 Wattιμαντοκινούμενο αυτοκινητιστικού τύπου αλτερνέϊτορ (γεννήτρια ρεύματος-δυναμό) σχεδιάστηκε για να διατηρεί τις μπαταρίες πάντοτε φορτισμένες και να παρέχει επαρκές ρεύμα στα αξεσουάρ.
  • Οι κινητήρες Optimax 200-250 Hpείναι συμβατοί με το σύστημα Smartcraft,παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες στον χειριστή για την ροή του καυσίμου και τα διάφορα λειτουργικά χαρακτηριστικά του κινητήρα ανα πάσα στιγμή.
  • Οι κινητήρες Optimax 200-250 Hp έχουν κατηγοριοποηθεί όσον αφορά την εκπομπή ρύπων  στην κατηγορία 3 αστέρων (Χαμηλότατη εκπομπή ρύπων) κατά τις καλιφορνέζικες προδιαγραφές CARBπου αποτελούν την υψηλότερη αποδεκτή κατηγορία κατά την EPA (Αμερικανική Περιβαλλοντική Αρχή) για τους σύγχρονους εξωλέμβιους κινητήρες.
  • Ενας νέος σιγαστήρας του παρακαμπτήριου αέρα εισαγωγής και ένα επαναρυθμισμένο σύστημα εξαγωγής μειώνουν τον παραγόμενο θόρυβο έως και 5 dBενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στην μείωση των παραγόμενων κραδασμών για μία πιο ήσυχη και ευχάριση οδηγική εμπειρία.  
200-optimax-twostroke
Κατηγορία: OptiMax 200 - 250
Κατασκευαστής: MERCURY OUTBOARDS Εμφάνιση προϊόντων

Μοντέλο OPTIMAX 200
Κύλινδροι V-6
Κυβισμός [cc] 3032
Τύπος κινητήρα 2χρονος με άμεσο ψεκασμό πολλαπλών σημείων
Βάρος [kg] 225
250-optimax-twostroke
Κατηγορία: OptiMax 200 - 250
Κατασκευαστής: MERCURY OUTBOARDS Εμφάνιση προϊόντων

Μοντέλο OPTIMAX 250
Κύλινδροι V-6
Κυβισμός [cc] 3032
Τύπος κινητήρα 2χρονος με άμεσο ψεκασμό πολλαπλών σημείων
Βάρος [kg] 229
zois mercury visa

75 Χρονια Mercury

Εγγραφείτε στο newsletter

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε το newsletter της ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ.

Αποστολή μηνύματος

E-mail 
Όνομα 
Μήνυμα 
Έλεγχος spam* irqhuk