FourStroke 8 - 20

Ελαφρύτατοι αλλά με πληθώρα πλεονεκτημάτων

Οι κινητήρες των 8-9.9Hp παρέχουν ομοιόμορφη, καθαρή και οικονομική ισχύ σε συνδυασμό με χαμηλό βάρος. Με μόλις 38 κιλά, είναι αρκετά ελαφροί ώστε να κατατάσσονται στους φορητούς ενώ επιπροσθέτως διαθέτουν πολύ καλή αναλογία βάρους-ισχύος.

Παρ’ όλο που οι τετράχρονοι Mercury των 8-9.9Hp είναι οι ελαφρύτεροι της κατηγορίας τους, κανένας συμβιβασμός δεν έχει γίνει στα μοναδικά τους χαρακτηριστικά. Μέσω μίας εύχρηστης και πολυλειτουργικής λαγουδέρας ο χειριστής μπορεί με ένα μόνο χέρι να ελέγξει την αλλαγή ταχύτητας, το σβήσιμο του κινητήρα, το γκάζι, την ρύθμιση της τριβής του γκριπ του γκαζιού και την τιμόνευση.

Η επιτάχυνση αυτών των κινητήρων είναι άμεση χάρη στο ειδικά κατασκευασμένο καρμπυρατέρ με αντλία επιτάχυνσης (μοντέλα 8 έως 20Hp) η οποία ψεκάζει μικρές ποσότητες καυσίμου όταν απαιτείται άμεση ισχύς κατά το απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Η εκκίνηση είναι άμεση κάτω από όλες τις συνθήκες χάρη στο χειροκίνητο τσοκ και την αντλία εμπλουτισμού (φούσκα βενζίνης). Αυτοί οι κινητήρες (μοντέλα 8 έως 20Hp) εφοδιάζονται επίσης με ένα αποκλειστικά σχεδιασμένο αυτόματο σύστημα που ασφαλίζει τον κινητήρα με άγκιστρα όταν αυτός λειτουργεί στα ανάποδα. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεται η χειροκίνητη χρήση δύσχρηστων μοχλών.

Οι τετράχρονοι Mercury των 15 και 20Hp έχουν υλοποιηθεί για άριστη απόδοση και πρωτοφανή αξιοπιστία με μία πληθώρα έξυπνων χαρακτηριστικών. Εξαιρετικά ελαφροί και με υψηλό κυβισμό, διαθέτουν μία εκπληκτική αναλογία βάρους-ισχύος και μεγάλα ποσά ροπής για άμεση απόκριση στο γκάζι. Οι διπλές εισαγωγές νερού θα εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη παροχή νερού ψύξης κάτω από όλες τις συνθήκες ενώ η πολυλειτουργική λαγουδέρα διατηρεί άμεσα την δύναμη και τον έλεγχο ακριβώς στο χέρι σας. Μόλις δοκιμάσετε κάποιον από αυτούς τους κινητήρες θα αντιληφθείτε γιατί θεωρούνται οι κορυφαίοι στην κατηγορία τους.

Σχεδιασμένοι για αθόρυβη και ποιοτική λειτουργία

  • Απλοί σχεδιαστικά τετράχρονοι κινητήρες με επικεφαλής εκκεντροφόρο, οι οποίοι προσφέρουν ποιοτικά χαρακτηριστικά συμπεριφοράς και αθόρυβη λειτουργία.
  • Ο υψηλός για την κατηγορία κυβισμός παρέχει άριστα χαρακτηριστικά ισχύος στην περιοχή των χαμηλών και μέσων στροφών.
  • Η εξαγωγή των καυσαερίων μέσα απ;o την προπέλα μειώνει περαιτέρω τον παραγόμενο θόρυβο.
  • Το σύστημα ανάρτησης του κινητήρα με ειδικές ελαστικές βάσεις (15-20Hp) μειώνει τους παραγόμενους κραδασμούς πρoς το σκάφος.
  • Η χειροκίνητη κορδονιέρα με αυτόματο αποσυμπιεστή ανήκει στον βασικό εξοπλισμό ακόμη και των ηλεκτρικών μοντέλων με μίζα, κάτι που αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο σε περίπτωση αποφορτισμένης μπαταρίας.
  • Το εύρωστο αλτερνέιτορ (γεννήτρια ρεύματος) των 12 Αμπέρ / 138 Watt (15-20Hp) και των 6 Αμπέρ / 76Watt (8-9.9Hp) φορτίζει γρήγορα την μπαταρία και την διατηρεί σε καλή κατάσταση.
  • Ένα βελτιωμένο σύστημα εμπλουτισμού μίγματος (φούσκα βενζίνης) για την κρύα εκκίνηση σε συνδυασμό με ένα αξιόπιστο χειροκίνητο τσοκ παρέχουν άμεση και εύκολη εκκίνηση του κινητήρα κάθε φορά.
  • Το καρμπυρατέρ αυτών των μικρών τετράχρονων κινητήρων εφοδιάζεται με μία αντλία επιτάχυνσης που ψεκάζει μικρές ποσότητες καυσίμου όταν ζητηθεί παραπάνω ισχύς προσφέροντας άμεση απόκριση στο γκάζι.
  • Η λειτουργία «μόνο γκάζι» στο γκριπ της λαγουδέρας επιτρέπει στο χειριστή να ανεβάσει στροφές στο κράτει χωρίς εμπλεγμένη ταχύτητα, επιτρέποντας έτσι την γρήγορη προθέρμανση ή σε σπανιότερες περιπτώσεις την ευκολότερη εκκίνηση του κινητήρα όταν αυτός μπουκώσει.
  • Η πολυλειτουργική λαγουδέρα ελέγχει την επιλογή ταχυτήτων, την τιμόνευση, το γκάζι, την τριβή στο γκριπ του γκαζιού, το σβήσιμο του κινητήρα καθώς και την λειτουργία κλίσης (τριμ) για να τα έχετε όλα στο χέρι σας. Ο μοχλός της διπλώνει επάνω ή κάτω και δύναται να «κλειδώσει» στην άνω θέση για μικρό χώρο κατά την αποθήκευση.
  • Τριετής εργοστασιακή, μη φθίνουσα και επεκτάσιμη στα 5 έτη περιορισμένη εγγύηση καθώς και μία μοναδική τριετή εγγύηση κατά της διάβρωσης.
  • Κατασκευασμένοι από υψηλής ποιότητας κράματα αλουμινίου ναυτικής κατηγορίας για απαράμμιλη αντοχή κατά της διάβρωσης.
  • Οπτική προειδοποίηση του χειριστή σε περίπτωση χαμηλής πίεσης λαδιού
  •  Έξι διαθέσιμες θέσεις για κλίση (τριμ) και δυνατότητα οδήγησης σε αβαθή νερά παρέχουν μέγιστες επιδόσεις. Οι διπλές εισαγωγές νερού (15-20Hp) εξασφαλίζουν απρόσκοπτη παροχή νερού ψύξης στον κινητήρα.
  • Το αυτόματο σύστημα ρύθμισης (8-9.9Hp) της κλίσης (τριμ) με καστάνια διαθέτει 5 θέσεις και δυνατότητα πλεύσης σε αβαθή νερά ώστε να ευκολύνει την προσέγγιση απομακρυσμένων περιοχών και την δυνατότητα χειρισμού στα ρηχά.
  • Οι τετράχρονοι αυτοί κινητήρες συναντούν και ξεπερνούν όλες τις σύγχρονες νόρμες εκπομπής ρύπων (EPA 2008 και Καλιφορνέζικες CARB3 αστέρων-Χαμηλότατες εκπομπές ρύπων).
  • Ένας αυτόματος μηχανισμός με γάντζους ασφάλισης εμπλέκεται όταν ο χειριστής επιλέξει την ταχύτητα στο ανάποδα. Κατά συνέπεια δεν απαιτείται η ξεχωριστή ενέργεια ενεργοποίησης κάποιου μοχλού από τη μεριά του χειριστή.
  • Στους κινητήρες των 15-20Hp υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρικής ανύψωσης (PowerTilt) του κινητήρα απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Επίσης ένας εμπρόσθια τοποθετημένος μοχλός ελέγχει την τριβή τιμόνευσης. Οι κινητήρες 15-20Ηp διατίθενται σε εκδόσεις με χειροκίνητη κλίση (τριμ) ή ηλεκτρική ανύψωση (PowerTilt).
  •  Όλοι οι κινητήρες από 8 έως 20Hp διατίθενται τόσο σε χειροκίνητες με κορδονιέρα όσο και σε ηλεκτρικές με μίζα και κορδονιέρα εκδόσεις.
  • Τα διαθέσιμα μήκη άξονα μετάδοσης είναι 15’’ και 20’’ (κοντή και μακριά έκδοση) 

Άπλετη ροπή από χαμηλά (8-20Hp)

Οι τετράχρονοι κινητήρες της Mercuryστην γκάμα 8 έως 20Hp διαθέτουν υψηλό κυβισμό και όπως είναι ευρέως γνωστό «δεν υπάρχει υποκατάστατο του κυβισμού». Ο υψηλός κυβισμός σε συνδυασμό με την σκόπιμα χαμηλότερη έξοδο ισχύος θα έχει σαν αποτέλεσμα μεγάλα ποσά διαθέσιμης ροπής. Με εξαιρετική-πλούσια ροπή από τις χαμηλές στροφές, αυτοί οι κινητήρες έχουν την απαραίτητη δύναμη να πλανάρουν το σκάφος διαθέτοντας άμεση απόκριση στο γκάζι και γρήγορη επιτάχυνση.

Aξεπέραστη Αξιοπιστία

Η αξιοπιστία είναι συνυφασμένη σε όλους τους ελαφρείς τετράχρονους κινητήρες της Mercury οι οποίοι κατασκευάζονται με τα υλικά και τις υψηλές προδιαγραφές που εξασφαλίζουν την γνωστή ποιότητα της, όσο μεγάλος ή μικρός και αν είναι ο κινητήρας.

Το πόδι και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κατασκευασμένα ώστε να είναι συμπαγή και ανθεκτικά, με στιβαρά γρανάζια και ρουλεμάν και ένα βαρέως τύπου πτερύγιο διεύθυνσης κάτω απ’ την προπέλα το οποίο είναι έως και 55% παχύτερο (μοντέλα 8 & 9.9) και διπλά πιο ανθεκτικό από το προηγούμενο πόδι.

Τα γρανάζια των κινητήρων Mercuryπαράγονται με μηχανουργικές κατεργασίες ακριβείας και περαιτέρω θερμική κατεργασία για να εξασφαλιστεί το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ποιότητας και ανθεκτικότητας. O κινητήρας είναι επίσης εφοδιασμένος με οπτική ένδειξη προειδοποίησης για χαμηλή πίεση λαδιού. Όλα τα μοντέλα με μίζα διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό και κορδονιέρα για ασφάλεια και ξέγνοιαστη λειτουργία ακόμη και στην περίπτωση μίας αποφορτισμένης μπαταρίας.

Απλή και εύκολη εκκίνηση

Ο κρύος καιρός μπορεί να φέρει οποιοδήποτε κινητήρα σε δύσκολη θέση ειδικά κατά τη διαδικασία εκκίνησης. Αυτό όμως δεν συμβαίνει στους κινητήρες Mercury 8-20Ηp καθώς είναι εφοδιασμένοι με ένα εύχρηστο και αξιόπιστο σύστημα με φούσκα βενζίνης και χειροκίνητο τσοκ.

Οι κινητήρες Mercury των 8 έως και 20Hp με χειροκίνητη εκκίνηση διαθέτουν ένα αποκλειστικής σχεδίασης σύστημα με φούσκα βενζίνης και ρύθμιση στροφών (γρήγορου ρελαντί για προθέρμανση). Αυτό το σύστημα παρέχει άμεση και γρήγορη εκκίνηση είτε ο κινητήρας είναι κρύος είτε ζεστός, εύκολα και γρήγορα με το πάτημα μίας φούσκας βενζίνης και το γύρισμα του κλειδιού στον διακόπτη του κινητήρα.

Η αντλία εμπλουτισμού (φούσκα βενζίνης) είναι μία μικρή αντλία η οποία ψεκάζει μικρές ποσότητες καυσίμου (σαν ομίχλη) εντός του καρμπυρατέρ πριν την κρύα εκκίνηση-προθέρμανση του κινητήρα. Αυτό αποδεικνύεται χρήσιμο όταν κατά τον κρύο καιρό δεν υπάρχει αρκετή θερμότητα για να εξατμιστεί το καύσιμο εντός του καρμπυρατέρ. Επιπροσθέτως ένα απλό και αξιόπιστο χειροκίνητο σύστημα τσοκ θα εμπλουτίσει την αναλογία αέρα-βενζίνης όταν αυτό απαιτείται. Σε αυτή την περίπτωση είναι απλό, πιέστε το κουμπί της αντλίας δύο φορές, τραβήξτε το τσοκ και εκκινήστε άμεσα τον κινητήρα..

Σε αντίθεση με τα αυτόματα συστήματα τσοκ του ανταγωνισμού τα οποία δεν ανταποκρίνονται σωστά στην δημιουργία κατάλληλης αναλογίας αέρα-βενζίνης κατά την εκκίνηση ή κατά την χρήση διαφόρων ποιοτήτων βενζίνης που απαντώνται στις μαρίνες και τα πρατήρια καυσίμων, η εκκίνηση των κινητήρων Mercury 8 έως 20Hp είναι εύκολη και απροβλημάτιστη. Επιπροσθέτως τα συστήματα της Mercury αποτελούνται από απλά εξαρτήματα και μηχανισμούς με αποτέλεσμα την μακρά σε βάθος χρόνου και εξαιρετικά αξιόπιστη λειτουργία κάθε φορά.

Τεχνολογία (8-9.9Hp)

Ο μοχλός της λαγουδέρας ανυψώνεται για μεγαλύτερη άνεση χειρισμού και μπορεί να διπλωθεί για την αποθήκευση του κινητήρα σε μικρούς χώρους. Η έξυπνη και εργονομική σχεδίαση της λαγουδέρας δίνει καλύτερο μοχλισμό λόγω του αυξημένου μήκους της ενώ δίνει παράλληλα την δυνατότητα εμπλοκής του αποκλειστικά σχεδιασμένου μηχανισμού κλίσης (trim) 3 θέσεων με καστάνια. Πιέζοντας προς τα κάτω τον μοχλό της λαγουδέρας, ο χειριστής εύκολα και γρήγορα μπορεί να ρυθμίσει (τριμάρει) τη γωνία κλίσης του κινητήρα.

Ένας εύχρηστος μηχανισμός «μόνο γκάζι» στο γκριπ της λαγουδέρας, αντίστοιχος του χειρόγκαζου σε ένα χειριστήριο, μας δίνει την δυνατότητα να ανοίξουμε το γκάζι χωρίς εμπλεγμένη ταχύτητα σε περίπτωση μπουκώματος του κινητήρα από καύσιμο ή για να αυξήσουμε στροφές για γρηγορότερη προθέρμανση.

Ο κινητήρας των 9.9hp διατίθεται και σε έκδοση με μίζα αλλά και ηλεκτρική ανύψωση (tilt) του κινητήρα η οποία από πλήρη ανύψωση βυθίζει τον κινητήρα στο νερό σε μόλις 5 δευτερόλεπτα καθιστώντας το σύστημα ως το γρηγορότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δύο αποκλειστικά σχεδιασμένες για την περίπτωση ζώνες (προαιρετικά) συγκρατούν δεξιά-αριστερά τον κινητήρα ώστε αυτός να είναι κεντραρισμένος στην θέση πλήρους ανύψωσης. Οι κινητήρες 8 και 9.9Hp της Μercury υπερκαλύπτουν τις εκπομπές ρύπων κατά EPA2008 και ανήκουν στην κατηγορία των τριών αστέρων κατά τις προδιαγραφές C.A.R.B με την ένδειξη Εξαιρετικά Χαμηλοί Ρύποι.

Τεχνολογία (15-20Hp)

Οι κινητήρες των 15-20Hp της Mercury είναι πλήρεις από έξυπνα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα. Ένα μοναδικό σύστημα βάσεων, αναρτά τον κινητήρα απορροφώντας αποτελεσματικά την στρεπτική ροπή του στροφαλοφόρου άξονα. Απομονώνοντας και μειώνοντας τους μεταδιδόμενους κραδασμούς προς το σκάφος επιτυγχάνεται μία ήσυχη και ξέγνοιαστη εμπειρία αναψυχής.

Ένα σύστημα ασφάλισης με γάντζους θα εμπλακεί αυτόματα όταν κομπλάρετε ταχύτητα στα ανάποδα, κατά συνέπεια δεν απαιτείται να θυμάστε κάθε φορά να ενεργοποιείτε κάποιο ξεχωριστό μοχλό. Το σύστημα χειροκίνητης εκκίνησης με κορδονιέρα διαθέτει αποσυμπιεστή για εύκολο τράβηγμα και ανήκει στον βασικό εξοπλισμό ακόμα και στα ηλεκτρικά μοντέλα με μίζα, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο σε περίπτωση αποφορτισμένης μπαταρίας.

Ένα πανίσχυρο αλτερνέιτορ (γεννήτρια ρεύματος) με έξοδο ρεύματος στα 11 Αμπέρ θα διατηρεί την μπαταρία πλήρως φορτισμένη κάτω από όλες τις συνθήκες. Η δυνατότητα κλίσης του κινητήρα (trim) γίνεται μέσω έξι διαφορετικών θέσεων για μέγιστες επιδόσεις στην ανοιχτή θάλασσα ενώ υπάρχει και η δυνατότητα κίνησης σε ρηχά νερά. Τα καυσαέρια εξάγονται μέσα από την προπέλα για ήσυχη λειτουργία. Οι κινητήρες που διαθέτουν ηλεκτρική ανύψωση (Power Tilt) ανυψώνουν τον κινητήρα γρήγορα και εύκολα όσο το πάτημα ενός κουμπιού.

Ένας εύχρηστος μηχανισμός «μόνο γκάζι» στο γκριπ της λαγουδέρας, αντίστοιχος του χειρόγκαζου σε ένα χειριστήριο, μας δίνει την δυνατότητα να ανοίξουμε το γκάζι χωρίς εμπλεγμένη ταχύτητα σε περίπτωση μπουκώματος του κινητήρα από καύσιμο ή για να αυξήσουμε στροφές για γρηγορότερη προθέρμανση.

Απόλυτος έλεγχος (15-20Hp)

Χάρη στην πολυλειτουργική λαγουδέρα της Mercury η οποία ανήκει στον βασικό εξοπλισμό των κινητήρων των 15 και 20Hp, τα πάντα είναι διαθέσιμα στο χέρι σας ανά πάσα στιγμή. Αυτή η επανασταστική σχεδίαση του «όλα σε ένα» εμπεριέχει την εύκολη και άμεση αλλαγή ταχυτήτων, το σβήσιμο του κινητήρα, τον έλεγχο του γκαζιού, της ανύψωσης, της τριβής και της τιμόνευσης, όλα με ένα μόνο χέρι. Ο μοχλός της λαγουδέρας διπλώνει για εύκολη αποθήκευση σε περιορισμένο χώρο.

9.9 BigFoot Yψηλής ώσης

To μοντέλο BigFoot υψηλής ώσης των 9.9Hp είναι ιδανικό για βαρύτερα σκάφη αναψυχής ή χρήσης ψαρέματος και προσφέρεται ως μία ιδεώδη λύση για κίνηση με ταχύτητες συρτής ή σαν βοηθητικός κινητήρας μεγαλύτερων σκαφών.

Οι κινητήρες BigFoot της Mercury εφοδιάζονται με ένα μεγαλύτερο και ανθεκτικότερο πόδι σε σχέση με τα βασικά μοντέλα.

Το πόδι διαθέτει μεγαλύτερα και ανθεκτικότερα γρανάζια, ρουλεμάν και προπελοφόρο άξονα. Οι διπλές εισαγωγές νερού εξασφαλίζουν μία απρόσκοπτη παροχή νερού κάτω από όλες τις συνθήκες.

Η χαμηλή σχέση μετάδοσης (2.42:1) σε συνδυασμό με την τετράφτερη προπέλα υψηλής ώσης παρέχουν κορυφαία ώθηση και χειρισμό στις χαμηλές ταχύτητες για την κατηγορία.

 

 

f20

F20

Κατηγορία: FourStroke 8 - 20
Κατασκευαστής: MERCURY OUTBOARDS Εμφάνιση προϊόντων

Μοντέλο F20
Κύλινδροι 2 (σε σειρά)
Κυβισμός [cc] 351
Τύπος κινητήρα Καρμπυρατέρ
Βάρος [kg] 52
f15

F15

Κατηγορία: FourStroke 8 - 20
Κατασκευαστής: MERCURY OUTBOARDS Εμφάνιση προϊόντων

Μοντέλο F15
Κύλινδροι 2 (σε σειρά)
Κυβισμός [cc] 351
Τύπος κινητήρα Καρμπυρατέρ
Βάρος [kg] 52
f9-9-bf
Κατηγορία: FourStroke 8 - 20
Κατασκευαστής: MERCURY OUTBOARDS Εμφάνιση προϊόντων

Μοντέλο F9.9 BigFoot
Κύλινδροι 2 (σε σειρά)
Κυβισμός [cc] 208
Τύπος κινητήρα Καρμπυρατέρ
Βάρος [kg] 40
f9-9
Κατηγορία: FourStroke 8 - 20
Κατασκευαστής: MERCURY OUTBOARDS Εμφάνιση προϊόντων

Μοντέλο F9.9
Κύλινδροι 2 (σε σειρά)
Κυβισμός [cc] 208
Τύπος κινητήρα Καρμπυρατέρ
Βάρος [kg] 38
f8

F8

Κατηγορία: FourStroke 8 - 20
Κατασκευαστής: MERCURY OUTBOARDS Εμφάνιση προϊόντων

Μοντέλο F8
Κύλινδροι 2 (σε σειρά)
Κυβισμός [cc] 208
Τύπος κινητήρα Καρμπυρατέρ
Βάρος [kg] 38
zois mercury visa

75 Χρονια Mercury

Εγγραφείτε στο newsletter

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε το newsletter της ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ.

Αποστολή μηνύματος

E-mail 
Όνομα 
Μήνυμα 
Έλεγχος spam* hnqksb