FourStroke 150

Mercury 150HP Τετράχρονος EFI: Ξεπερνώντας τα όρια της αξιοπιστίας

Ο νέος τετράχρονος Mercury 150HP έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να είναι ο πιο αξιόπιστος εξωλέμβιος κινητήρας στην βιομηχανία θαλάσσιας αναψυχής.  Ο κινητήρας του είναι βασισμένος σε ένα πανίσχυρο και στιβαρό μπλοκ με κυβισμό 3 λίτρων με δυνατότητα παραγωγής ισχύος άνω των 250HP. Κρατώντας την ιπποδύναμη χαμηλά σε σχέση με τον παραπάνω κυβισμό, αυξάνεται η ανθεκτικότητα και η αξιοπιστία του κινητήρα ενώ παράλληλα υπάρχουν μεγάλα διαθέσιμα ποσά ροπής για γρηγορότερο πλανάρισμα και επιτάχυνση.

Με το μέγιστο κυβισμό για την κατηγορία του ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με ένα ενισχυμένο πόδι και κιβώτιο ταχυτήτων και σχεδόν 10,000 ώρες δοκιμών και εξέλιξης για να εξασφαλίσει εκπληκτικές επιδόσεις με την μοναδική για την βιομηχανία εξωλέμβιων κινητήρων, 5ετή περιορισμένη εργοστασιακή εγγύηση. Η ειδική σχεδίαση του κινητήρα και η υψηλής ποιότητας βιομηχανική κατασκευή του, καθιστούν τον Mercury 150ΗP EFI τον ελαφρύτερο και πιο συμπαγή διαστασιακά κινητήρα της κατηγορίας του.

Ο νέος τετράχρονος κινητήρας 150Hp της Mercury είναι ο ανθεκτικότερος, μικρότερος σε διαστάσεις και ελαφρύτερος 4χρονος κινητήρας 150 Hp στον κόσμο των εξωλέμβιων. Απλός μεν σχεδιαστικά αλλά και με ένα πλήρες πακέτο ξεχωριστών πλεονεκτημάτων.

  • Εξελιγμένη τετράχρονη τεχνολογία από τη Mercury για μέγιστη οικονομία καυσίμου και γλυκιά -ποιοτική λειτουργία
  • Υψηλός κυβισμός για εύκολο πλανάρισμα και επιδόσεις
  • Συμπαγής σχεδιαστικά και με το χαμηλότερο βάρος για καλύτερο έλεγχο του σκάφους
  • Λιγότερα μηχανικά εξαρτήματα για λιγότερες τριβές και μεγαλύτερη αξιοπιστία
  • Απλή σχεδίαση με έναν μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο (SOHC) και σύστημα ανοιγοκλεισίματος των βαλβίδων το οποίο δεν χρειάζεται ποτέ ρύθμιση στα σέρβις.
  • Εκτεταμένη χρήση συνθετικών πολυμερών υλικών υψηλής ποιότητας που δεν οξειδώνονται και αυξάνουν την αξιοπιστία του κινητήρα.
  • Ένας μοναδικός σε σχεδίαση, ψύκτης του λαδιού του κινητήρα αυξάνει την μακροζωία του τελευταίου.
  • Ένα «επικεντρωμένο» σύστημα ανάρτησης με υπερμεγέθεις ελαστικές βάσεις κινητήρα (σάϊλεντ-μπλοκ) απομονώνει τους μεταδιδόμενους προς το σκάφος κραδασμούς
  • Ήσυχη, αθόρυβη λειτουργία που ευνοεί ακόμη και την χαλαρή κουβέντα στο σκάφος.
  • Κινητήρας που έχει δοκιμαστεί σκληρά σε πλήθος συνθηκών ώστε να αποδίδει παντού.
  • Ο μόνος κινητήρας με τριετή εργοστασιακή εγγύηση κατά της διάβρωσης
  • Περισσότερα ανοξείδωτα εξαρτήματα για μακροζωία
  • Το καλύτερο σύστημα φόρτισης μπαταριών στην κατηγορία του
  • Ιδανικός για αναβάθμιση ειδικότερα σε παλαιότερα σκάφη που δεν αντέχουν έναν βαρύ τετράχρονο κινητήρα του ανταγωνισμού τοποθετημένο στον καθρέπτη τους
  • Ανθεκτικό και υδροδυναμικά σχεδιασμένο πόδι αντίστοιχο σε αντοχή με αυτά που εφοδιάζονται κινητήρες των 300 Hp
  • Μπρακέτο υψηλής ποιότητας-βαρέως τύπου έως και 22% βαρύτερο κατασκευαστικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Μία τέλεια λύση αναβάθμισης

Ο νέος τετράχρονος Mercury 150HP διαθέτει ένα λεπτεπίλεπτο προφίλ και οι μικρές διαστάσεις του θα επιλύσουν άμεσα προβλήματα όπως περιορισμένου χώρου για τον κινητήρα ή ιδιόμορφες λεκάνες στην πρύμνη του σκάφους που δεν επιτρέπουν την πλήρη ανύψωση του.

Με βάρος παραπλήσιο με αυτό ενός δίχρονου κινητήρα, ο τετράχρονος κινητήρας των 150 ίππων αποτελεί μία ιδανική λύση αναβάθμισης ,ειδικά σε παλαιότερα σκάφη που δεν είχαν σχεδιαστεί για να δεχτούν έναν σαφώς βαρύτερο τετράχρονο κινητήρα στον καθρέπτη τους. Ο νέος αυτός κινητήρας είναι επίσης αρκετά ευέλικτος σχεδιαστικά για να συνδυαστεί με μηχανικό ή υδραυλικά ή ηλεκτροϋδραυλικά (σε διπλή τοποθέτηση) υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, μηχανικό σύστημα ντιζών γκαζιού-ταχυτήτων και μία πλήρη σειρά αναλογικών ή SmartCraft οργάνων.

Ελαφρύς και αποδοτικός

Ο νέος κινητήρας των 150HP είναι ο ελαφρύτερος της κατηγορίας του. Η απλή σχεδίαση με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και η επιπρόσθετη χρήση συνθετικών υλικών υψηλής τεχνολογίας, μειώνει το συνολικό βάρος του κινητήρα χωρίς να θυσιάζει την αξιοπιστία του. Το αποτέλεσμα είναι ένας ελαφρύτερος κινητήρας που μειώνει το συνολικό βάρος του συγκροτήματος σκάφους-κινητήρα, με αποτέλεσμα (αναλόγως φυσικά και της γάστρας του σκάφους) την αύξηση των επιδόσεων και της απόδοσης. Η ασύγκριτη σχέση βάρους-ισχύος του τετράχρονου Mercury 150HP EFI σημαίνει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και περισσότερο χρόνο στο νερό μεταξύ γεμισμάτων του ρεζερβουάρ. Με τόσο χαμηλό βάρος ο νέος Mercury 150HP EFI (μόνο 10 κιλά βαρύτερος από έναν αντίστοιχο δίχρονο άμεσου ψεκασμού Optimax 150HP) κρίνεται ως ιδανικός για νέες τοποθετήσεις σε σκάφη ή αναβάθμιση παλαιότερων σκαφών που δεν μπορούσαν εκ σχεδίασης να εφοδιαστούν με βαρύτερους 4χρονους ανταγωνιστικούς κινητήρες.

Υδροδυναμική σχεδίαση ποδιού

Για να στεγάσει τα μεγαλύτερα γρανάζια και εσωτερικά εξαρτήματα , το ενισχυμένο πόδι του νέου τετράχρονου 150άρη έπρεπε να αυξηθεί σε διαστάσεις. Στις περισσότερες περιπτώσεις ένα μεγαλύτερων διαστάσεων πόδι αντιστοιχεί σε μειωμένη ταχύτητα και μικρότερες επιδόσεις του σκάφους λόγω του αυξημένου συντελεστή υδρολίσθησης (που εκφράζει πόσο «τρίβεται» το πόδι καθώς γλιστρά εντός του νερού). Το πόδι που χρησιμοποιείται όμως στον νέο αυτόν τετράχρονο κινητήρα των 150 Hp ,προκαλεί τους νόμους της Φυσικής με το μεγάλο μεν αλλά εξαιρετικά αποδοτικό υδροδυναμικό του προφίλ. Στην πράξη, το πόδι του τετράχρονου Mercury 150 EFI ενώ είναι μεγαλύτερο όσον αφορά το μήκος και τη διάμετρο της τορπίλης, παρουσιάζει καλύτερη υδροδυναμική συμπεριφορά ακόμη και από πόδια με τα οποία εφοδιάζεται η κατηγορία των 90-115 Ηp.

Μικρότερη καταπόνηση του κινητήρα

Ο υψηλός κυβισμός με σχετικά χαμηλή έξοδο ισχύος (μικρή σχετικά ιπποδύναμη σε σχέση με τον κυβισμό) σημαίνει λιγότερο έργο για τον κινητήρα έτσι ώστε να αποδώσει ροπή και ισχύ. Μερικοί κινητήρες του ανταγωνισμού με τον ίδιο κυβισμό παράγουν ισχύ άνω των 250HP αλλά στην προκειμένη περίπτωση η Mercury μείωσε σκοπίμως την ισχύ του κινητήρα για να αυξηθεί η μακρόχρονη αξιοπιστία του. Ο νέος τετράχρονος των 150HP κατασκευάστηκε για να παράγει μεγάλα ποσά ροπής χωρίς να καταπονεί υπερβολικά τον κινητήρα και αυτό σημαίνει παροιμιώδη ανθεκτικότητα και αξιοπιστία συγκριτικά με οποιονδήποτε άλλο κινητήρα στην κατηγορία του. Περισσότερη ισχύς αντιστοιχεί σε υψηλότερες τελικές ταχύτητες ενώ μεγαλύτερη ροπή σημαίνει γρηγορότερο πλανάρισμα και επιταχύνσεις.  Η καμπύλη ροπής του νέου αυτού κινητήρα ανταγωνίζεται ακόμη και τις αντίστοιχες καμπύλες των δυνατότερων δίχρονων κινητήρων αυτής της κατηγορίας. Μεγάλα ποσά ροπής απαιτούν και ένα ανάλογο κιβώτιο ταχυτήτων και σε αυτή την περίπτωση ο τετράχρονος Mercury 150 EFI εφοδιάζεται με ένα στιβαρό πόδι 4,9 ιντσών με μεγαλύτερα και ανθεκτικότερα εξαρτήματα.  Το κέλυφος και τα εσωτερικά εξαρτήματα του είναι συγκρίσιμα με αυτά που απαντώνται σε ανταγωνιστικούς κινητήρες στην κατηγορία των 300 HP. Επιπροσθέτως ένας ειδικά σχεδιασμένος υδρόψυκτος εναλλάκτης λαδιού θα διατηρήσει το λάδι του κινητήρα σε χαμηλές θερμοκρασίες αυξάνοντας την μακροζωία του κινητήρα.  Σχεδόν 10.000 ώρες σχεδίασης, εξέλιξης και εκτενών δοκιμών έχουν σαν αποτέλεσμα τον πιο αξιόπιστο εξωλέμβιο κινητήρα παγκοσμίως.

Λιγότερη συντήρηση

Ο χρόνος στο συνεργείο είναι ανεπιθύμητος για τους περισσότερους ιδιοκτήτες σκάφους. Έχοντας αυτό κατά νου, η Mercury εφοδίασε αυτόν τον κινητήρα με χαρακτηριστικά ευκολίας και προσβασιμότητας όσον αφορά την βασική του συντήρηση. Ένα σύστημα αντικατάστασης λαδιού και φίλτρου χωρίς ανεπιθύμητα πιτσιλίσματα, ένα εύκολα προσβάσιμο φίλτρο καυσίμου και ένα μοναδικό για την κατηγορία σύστημα βαλβίδων που δεν απαιτεί περιοδική ρύθμιση, καθιστούν τον νέο κινητήρα 150HP της Mercury έναν απο τους ευκολότερα συντηρήσιμους εξωλέμβιους.

 

Ατσάλινα γρανάζια στον αντικραδασμικό άξονα

Ο νέος τετράχρονος κινητήρας Mercury 150 Ηp EFI χρησιμοποιεί ένα ανθεκτικότατο υψηλής ποιότητας κράμα χάλυβα στα γρανάζια του αντικραδασμικού άξονα του κινητήρα.

Πόδι με διάμετρο τορπίλης 4,9 ίντσες

Αντίστοιχο με τον ανθεκτικό κινητήρα , το πόδι των 4,9 ιντσών αντέχει τόσο ώστε να καλύψει τις ανάγκες ενός κινητήρα ισχύος 300Hp , πόσο περισσότερο όταν έχει να καλύψει μόνο αυτές ενός κινητήρα μόλις 150Hp. Αυτό αποδεικνύει γιατί ο νέος τετράχρονος 150άρης της Mercury είναι ο ανθεκτικότερος εξωλέμβιος κινητήρας στον πλανήτη.

Θύρα έκπλυσης κινητήρα

 

Το τακτικό ξέπλυμα του κινητήρα επιτυγχάνεται εύκολα είτε μέσα από το σκάφος είτε όταν το σκάφος είναι επάνω στο τρέιλερ. Για να ξεπλύνετε τον κινητήρα ,απλώς ξεβιδώστε κατά ένα τέταρτο της στροφής την τάπα της θύρας έκπλυσης και τραβήξτε προς τα έξω. Η τάπα είναι συνδεδεμένη με έναν σωλήνα μικρού μήκους αλλά αρκετού για να μπορείτε να ξεπλύνετε τον κινητήρα εύκολα είτε είστε μπροστά, είτε στο πλάι είτε στο πίσω μέρος του κινητήρα.

Αφαιρέστε την τάπα και συνδέστε έναν απλό σωλήνα ποτίσματος. Το σύστημα έκπλυσης είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να συνδέεται ο σωλήνας ποτίσματος χωρίς να περιστρέφεται αποφεύγοντας έτσι τα τσακίσματα. Η τάπα είναι αναρτημένη στο σωλήνα έκπλυσης για μεγαλύτερη ασφάλεια. Ο κινητήρας μπορεί να ξεπλυθεί είτε ανυψωμένος είτε όχι και με τον κινητήρα σβηστό ή εν λειτουργία στο ρελαντί. Όταν επανασφαλιστεί η τάπα στον σωλήνα έκπλυσης, έρχεται πρόσωπο με την πλαστική λεκάνη του κινητήρα χωρίς να κρέμεται και να εξέχει κανένα τμήμα σωλήνα προς τα έξω.

Καλύτερη αντοχή στην διάβρωση

Το αλμυρό θαλάσσιο νερό είναι ο χειρότερος εφιάλτης ενός κινητήρα. Με σκοπό την αποφυγή της ζημιογόνου δράσης του, η Mercury δαπάνησε χιλιάδες ώρες για να εξελίξει ειδικά κράματα μετάλλων και να βελτιώσει τα αντιδιαβρωτικά χαρακτηριστικά του κινητήρα. Η χρήση ειδικών αντιδιαβρωτικών κραμάτων XK360 με χαμηλά ποσοστά χαλκού, η ειδική διαδικασία πολυστρωματικής ηλεκτροστατικής βαφής, η αφύγρανση του εισερχόμενου αέρα στο κάλυμμα του κινητήρα και οι αδιάβροχες ηλεκτρικές συνδέσεις εξασφαλίζουν την καλύτερη στρατηγική κατά της διάβρωσης στην κατηγορία του.

Λιγότεροι κραδασμοί

Εφοδιασμένος με ένα μοναδικό «επικεντρωμένο» σύστημα ανάρτησης και απόσβεσης κραδασμών (Focus mount)  βαρέως τύπου ο νέος αυτός κινητήρας έχει μειωμένους μεταδιδόμενους κραδασμούς προς το σκάφος, το οποίο σημαίνει μία καλύτερη εμπειρία και αίσθηση αναψυχής.

Το σύστημα ανάρτησης αποτελείται από στρατηγικά τοποθετημένες υπερμεγέθεις ελαστικές βάσεις - σάιλεντ μπλοκ (κατά 22% βαρύτερες και ανθεκτικότερες σε σχέση με τον ανταγωνισμό) οι οποίες δεν επηρεάζονται από τις υψηλές θερμοκρασίες του κινητήρα αυξάνοντας κατά συνέπεια την αξιοπιστία τους και την αντοχή τους καθώς δεν φθείρονται εύκολα όπως στα συμβατικά συστήματα του ανταγωνισμού.

Οι άνω βάσεις τοποθετούνται υπό γωνία 45 μοιρών σε σχέση με το Κέντρο Βάρους του κινητήρα μειώνοντας τους κραδασμούς προς το σκάφος σε όλο το εύρος ισχύος αλλά ειδικότερα στα σημεία μετάβασης από το γρήγορο ρελαντί έως ότου πλανάρει το σκάφος. Οι ελαστικές βάσεις είναι προοδευτικού τύπου και μαλακές στις χαμηλές στροφές ενώ σκληραίνουν σταδιακά προς τις υψηλές βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά χειρισμού του σκάφους.

Λιγότερος θόρυβος στο ρελαντί

Ένα ειδικό σύστημα εξαγωγής καυσαερίων στις στροφές ρελαντί χαρακτηρίζεται από ένα σύστημα ηχητικής απόσβεσης (σιγαστήρας) στις στροφές ρελαντί. Καθώς η στάθμη του νερού ανεβαίνει στον θάλαμο εξαγωγής η πίεση των ηχητικών κυμάτων ωθείται σε ένα ακουστικό φίλτρο που μειώνει τον παραγόμενο υψίσυχνο θόρυβο στο ρελαντί. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ήσυχη λειτουργία στις χαμηλές στροφές του κινητήρα επιτρέποντας την άνετη συνομιλία στο σκάφος ή σε πολύωρη χρήση με ταχύτητες συρτής.

Μπρακέτο βαρέως τύπου

Το μπρακέτο που αναρτάται ο κινητήρας Mercury 150Hp EFI στον καθρέπτη του σκάφους, είναι πολύ υψηλής ποιότητας και κατά 22% βαρύτερο από ένα μέσο μπρακέτο του ανταγωνισμού. Ο τετράχρονος Mercury 150 Hp EFI είναι ο ελαφρύτερος 150άρης σε σχέση με τον ανταγωνισμό, παρ’ όλα αυτά δεν έγιναν θυσίες στην ανθεκτικότητα του για να επιτευχθεί το χαμηλότατο βάρος του.

Ελαφρύτατο θερμοκολλημένο κάλυμμα κινητήρα SMC

Το θερμοκολλημένο άνω κάλυμμα του κινητήρα, συντίθεται από υψηλής αντοχής συγκολλημένα συνθετικά υλικά ,έτσι ώστε να παραχθεί το μικρότερο φυσικό μέγεθος σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο ανταγωνιστικό κινητήρα της αγοράς. Εσωτερικοί σταθεροποιητές εξασφαλίζουν μία στεγανή σύνδεση ώστε να αποφευχθεί η είσοδος νερού στο χώρο του κινητήρα. Οι ειδικοί αυτοί σταθεροποιητές είναι υπεύθυνοι και για την προστασία από γρατσουνιές στα σημεία που ακουμπά το κάλυμμα, όταν το απομακρύνουμε από τον κινητήρα και το ακουμπήσουμε οπουδήποτε π.χ. σε ξύλο ή στο τσιμέντο του ντόκου κτλ. Ειδικά σημεία ευθυγράμμισης καθοδηγούν το κάλυμμα με ακρίβεια στην επανατοποθέτηση του για να μην τραβηχτούν καλώδια ή άλλα εξαρτήματα. Η χειρολαβή μονού σημείου αυτοκινητιστικού τύπου απασφαλίζει το κάλυμμα του κινητήρα με μία κίνηση και παρέχει σίγουρη και σταθερή ασφάλιση. Ο ανοξείδωτος χάλυβας υψηλής ποιότητας των εξαρτημάτων του συστήματος ασφάλισης του καλύμματος εξασφαλίζουν ξέγνοιαστη και χωρίς διάβρωση, αξιόπιστη λειτουργία.

Έξυπνη εκκίνηση (Smartcraft SmartStart)

Αντί να γυρίσει κάποιος το κλειδί στο διακόπτη εκκίνησης στη θέση START και να το κρατήσει εκεί «μιζάροντας» έως ότου ο κινητήρας πάρει μπροστά, με το σύστημα έξυπνης εκκίνησης ο χειριστής απλά γυρίζει το κλειδί μία φορά και το αφήνει και αυτό αυτόματα θα επανέρθει στην θέση του. Το σύστημα έξυπνης εκκίνησης SmartStart θα «μιζάρει» αυτόματα τον κινητήρα έως ότου αυτός εκκινήσει. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι επίσης παρόν και στο (προαιρετικό αξεσουάρ) ξεχωριστό κουμπί εκκίνησης Start/Stop στην κονσόλα. Με τον νέο τετράχρονο 150άρη της Mercury είναι αδύνατο να φθείρετε το γρανάζι της μίζας ή να μιζάρετε κατά λάθος σε περίπτωση που ο κινητήρας λειτουργεί , καταπονώντας υπέρμετρα την μίζα.

150-fourstroke
Κατηγορία: FourStroke 150
Κατασκευαστής: MERCURY OUTBOARDS Εμφάνιση προϊόντων

 

 

 

Μοντέλο F150 EFI
Κύλινδροι 4 (σε σειρά)
Κυβισμός [cc] 3000
Τύπος κινητήρα 4χρονος με ψεκασμό πολλαπλών σημείων
Βάρος [kg] 206
zois mercury visa

75 Χρονια Mercury

Εγγραφείτε στο newsletter

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε το newsletter της ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ.

Αποστολή μηνύματος

E-mail 
Όνομα 
Μήνυμα 
Έλεγχος spam* uuiinf